Tämä oli kyllä mun toka akvaario, eka oli 5l lasipurkki miekkapyrstöineen.
Tässäpä otteita:
10.8. 1984
Tämänhetkiset kalat: 2 platya, 1 kuparimonni, 4 neontetraa, 3 mustatetra,akvaario 30 l.
16.8. 1984 keskiviikko
Kalat lihavassa kunnossa, joten ruokaa ei tipu. akvaarion alta tulee vettä, onkohan akvaario rikki?
27.9. -84
Yksi kuparimonni kuollut salaperäisellä tavalla. Ostin uusia kaloja. Yksi pilkkumonni ja 2 rubiinitetraa. Monnilta on vähän evät syöpyny, mutta lääkettä on annettu.
Yksi platykin kuoli. Se oli pohjassa koko ajan ja hakkas päätä pohjaan. Mie heitin pöntöstä alas sen. muut aivan hyvin.
1.10. -84
Tämän hetkiset kalat: 3 platya, 8 neontetraa, 1 alppiinomonni, 1 pilkkumonni, 2 rubiinitetraa. Yht 15 kalaa.
17.11. -84
Mulla on alppiinomonni ja pilkkumonni ja neontetra kuollu.
I monni litisty hapettajan taakse ja II monni kuoli salaperäisellä tavalla. Siihen neontetraan tuli vissiin kalatuberkuloosi. Nyt tämänhetkiset kalat ovat 7 neontetraa, 2 rubiinitetraa, 2 platya, 1 levänuoliainen, 0 monnia.
Vesi on vähän sameaa. Ps.levät on melekin kokonaan hävinny, ainakin siitä kasvista.
17. 3. -85
Yksi neontetra kuollut se on vissiin syöny liikaa.
Mie olen ostanu kaks lehtikallaa aikoja sitten.
5.6. -85
Toinen niistä lehtikaloista kuoli tännään. Mie tehin akvaarioon suursiivouksen. Tämän hetkiset kalat ovat 1 levänuoliainen, 5 neontetraa, 2 rubiinitetraa, 2 platya, 1 lehtikala. Yht. 11.
5.8. -85
Ostin lissää kaloja ja pari kasvia. Akvaario on pesty vähän yli viikko sitten. Mullon nyt 2 platya, 2 miekkapyrstöä, 2 lehtikalaa, 2 rubiinitetraa, 8 neontetraa, 1 levänuoliainen, 1 kuparimonni. Yht. 18.
päivämäärätön teksti
Mulla on 120:l:n akvaario. Kalat: 2 lehtikalaa, 2 marmoririhmakalaa, 1 platy, 1 mustatetra, 4 seeprakalaa, 7 neontetraa, 3 haimonnia, 4 kuparimonnia, 1 levänuoliainen ja 2 sammakkoa.
Akvaario on ostettu 17.8. 1986
ekat kalat 19.8. 1986.
Että tämmöstä. Järkyttäviä kalastoja, muistan kuinka ne haimonnit ui kauhealla kopinalla altaan päästä päähän.
Kalojen vaihtuvuus suuri ja sitä pidettin ihan normaalina

Ja ne lehtikalatki 30 l :n akvaariossa