tahtoisin kyseisiä otuksia akvaariooni. akvani koko on 63litraa. akvaariossani on jo 10 neontetraa ja yksi vanha jalostettu miljoonakalanaaras ja omppuja. naaras on luultavasti jo tullut lisääntymiskyvyttömäksi vietettyään eläkepäiviään akvaariossani yksin. syövätkö neontetrani kaikki milisten poikaset niiden synnyttyä? miten se olisi estettävissä?
haluan että miljoonakalat lisääntyisivätkin akvaariossani ja että poikasetkin vielä selviäisivät. kasveina on ruskomelalehtea hyvin paljon ja vähän anubiasta ja jaavansaniaista. pintakasveja ei ole. olen kuitenkin niitä suunnitellut hankkivani. mitä suosittelisitte?
vesi on keskikovaa ja ph7. luonnon muodothan ovat kuitenkin kestävämpiä kuin jalostetut? jolloin eivät pahasti järkyttyisi akvaarioni 24-25c läpötilaa?
luonnonmuoto milikset
Valvoja: Moderaattorit
Re: luonnonmuoto milikset
Huom. Mun mielestä miljoonat ja neot ei sovi samaan altaaseen.nikkeli kirjoitti:tahtoisin kyseisiä otuksia akvaariooni. akvani koko on 63litraa. akvaariossani on jo 10 neontetraa ja yksi vanha jalostettu miljoonakalanaaras ja omppuja. naaras on luultavasti jo tullut lisääntymiskyvyttömäksi vietettyään eläkepäiviään akvaariossani yksin. syövätkö neontetrani kaikki milisten poikaset niiden synnyttyä? miten se olisi estettävissä?
haluan että miljoonakalat lisääntyisivätkin akvaariossani ja että poikasetkin vielä selviäisivät. kasveina on ruskomelalehtea hyvin paljon ja vähän anubiasta ja jaavansaniaista. pintakasveja ei ole. olen kuitenkin niitä suunnitellut hankkivani. mitä suosittelisitte?
vesi on keskikovaa ja ph7. luonnon muodothan ovat kuitenkin kestävämpiä kuin jalostetut? jolloin eivät pahasti järkyttyisi akvaarioni 24-25c läpötilaa?
Tell me why we build castles in the sky?
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Varmasti syövät neonit milisvauvoja, sen verran hurjia petoja lopulta ovat, vaikkakin pikkiriikkisiä. Jos haluat välttämättä poikastulvan niin vaikkapa 3 koirasta ja jokaisella 3 naarasta voisi olla hyvä lähtökokoonpano. Ylikansoitusta ja sukurutsaa välttääkseni päätin itse ottaa puhtaasti poikaparven ja katua ei ole hankintaa tarvinnut
.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Itselläni luonnonmuoto millikset lisääntyivät kyllä hyvään vauhtiin samassa altaassa olevien neontetrojen kanssa.En osaa tietty sanoa,että menikö moni poikanen niitten suihin,mutta ei ainakaan kaikki eikä edes suurin osa.Kertaakaan en ole nähny poikasen menevän parempiin suihin.
Nykyisin itseltäni löytyy vain urospuolisia milliksiä annettuani kaikki naaraat pois.
Nykyisin itseltäni löytyy vain urospuolisia milliksiä annettuani kaikki naaraat pois.