Olen ilmeisesti hurahtanut noihin halpoihin suodattimiin...
Kokemuksia Sacem Gemini 800 -suodattimesta?
Valvoja: Moderaattorit
-
Raffu
- Junior Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
Kokemuksia Sacem Gemini 800 -suodattimesta?
Onko kenelläkään kokemuksia otsikon suodattimesta? Tilasin sellaisen eräästä nettikaupasta, kun edullisesti sai. Tarkoitus kyseiselle suodattimelle on pelkästään roskan kerääminen.
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. - Winston Churchill
Olisi helpompaa varmaan sinullakin ollut, jos olisit sen käynyt viherkalasta Tampereelta hakemassa. Heti olisit saanut tietää minkälainen se on, vai tuleeko paljon hintaeroa (postikuluineen) nettikaupan ja viherkalan välille?
-
Raffu
- Junior Member

No eeeiipä juuri... Tilasin kyllä paljon muutakin ihan vain kokeilun vuoksi eli ei se nopeus eikä oikeastaan hintakaan todellisuudessa ollut pointti tässä. Oikeastaan haluaisin vain tietää siitä suodattimesta käyttäjäkommentteja.
Nyt, kun muuten tarkistin sen hinnan niin oli 10 euroa halvempi. Tosin postikulut päälle, mutta ne jakautuvat muidenkin tuotteiden kesken. Eli oli halvempi.
Nyt, kun muuten tarkistin sen hinnan niin oli 10 euroa halvempi. Tosin postikulut päälle, mutta ne jakautuvat muidenkin tuotteiden kesken. Eli oli halvempi.
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. - Winston Churchill
-
Raffu
- Junior Member

Joo, noh, mitä sitä voi odottaa niin halvalla saavansa. Itselläni tuo melu ei sinänsä haittaa, koska makuuhuone sijaitsee "kaukana" olohuoneesta, jossa akvaario sijaitsee.
Mutta jos tehoa löytyy, niin hyvä juttu. Kuinkahan kestävä kyseinen aparaatti on? Pitääkö puhdistella usein? Tukkeutuuko helposti?
Mutta jos tehoa löytyy, niin hyvä juttu. Kuinkahan kestävä kyseinen aparaatti on? Pitääkö puhdistella usein? Tukkeutuuko helposti?