Aqua-Web oheiskrääsää?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Aqua-Web oheiskrääsää?
Joku joskus heitti ajatuksen ilmaan että Aqua-Web voisi ryhtyä tarjoamaan ns. "oheiskrääsää". Esim. T-paitoja, collageita ym. jonkinmuotoisella Aqua-Web painatuksella. Kysymys kuuluukin olisiko tämän tapaisille tuotteille kiinnostusta?
Alustavasti on tiedossa, ainakin, seuraavanlaisia tuotteita ja hintoja:
- T-paita noin 10€
- Collage noin 25€
- Huppari noin 30-35€, riippuen mallista (vetuketjulla ja ilman)
Aqua-Web ei itse olisi se taho joka näitä tuotteita myisi, vaan homman hoitaisi toinen osapuoli.
Alustavasti on tiedossa, ainakin, seuraavanlaisia tuotteita ja hintoja:
- T-paita noin 10€
- Collage noin 25€
- Huppari noin 30-35€, riippuen mallista (vetuketjulla ja ilman)
Aqua-Web ei itse olisi se taho joka näitä tuotteita myisi, vaan homman hoitaisi toinen osapuoli.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Tod. tuo yläkulmassa oleva kuvatus tulisi kyseeseen. Kala+teksti, vaihtoehtoisia juttuja saa toki ehdotella.maisu kirjoitti:Eiköhän paidoissa olevan kuvan ulkonäkö ole tässä se ratkaisevin tekijä ostopäätöksen syntymisen kannalta.
Alustava kyselyhän tämä on, ei kannata ryhtyä mitään tuottamaan jos ei ole tarpeeksi kiinnostuneita.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Varmasti riippuu itse tuotteen ulkonäöstä, makuja kun on monenlaisia. Millekään halvalle T-paidalle jossa on törkeän iso AW logo minulla ei ole käyttöä, mutta siisti huppari jossa nätti pienehkö AW -painatus/brodeeraus hyvänlaatuisella kankaalla voisi olla todella pop (AW -logo on nimittäin aikasen nätti!).
Toiset ehkä kannattavat T-paitaa, mutta makuja on moneen junaan... hmm... öh. Kannatan siis, voisin kuvitella ostavani esim. hyvänlaatuisen, siistin hupparin.
Muillakin kala-aiheisilla painatuksilla sekä AW:n logolla varustettuja tuotteita voisin myös kuvitella ostavani.
Toiset ehkä kannattavat T-paitaa, mutta makuja on moneen junaan... hmm... öh. Kannatan siis, voisin kuvitella ostavani esim. hyvänlaatuisen, siistin hupparin.

Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
-
- Senior Member
- Viesti:
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
AW-kahvimuki olisi kyllä erityylikäs esine. Entuudestaan on esim. HTV-mukeja ja Unic warehouse-muki 
T-paidankin voisin ottaa jos sen saisi mustana pelkällä AW-kalalla. Ja kyniä nyt tietenkin pitäisi saada

T-paidankin voisin ottaa jos sen saisi mustana pelkällä AW-kalalla. Ja kyniä nyt tietenkin pitäisi saada

Viimeksi muokannut Lisa, 21:12, 23.01.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Member
Tahtoo kans kahvimukin
Vaatteitten suhteen asia on vähän niin ja näin. Suurin osa lojuu komerossa käyttämättöminä tai vähän käytettyinä ja päällä vain ne mistä eniten pidän... Tupakan polton lopetin, mutta kahvista en luovu 8)

Viimeksi muokannut summersrain, 21:06, 23.01.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
T-paita olis kyl tosi kiva...itse ostaisin t-paidan mieluummin kuin hupparin, jotenkin AW tuo kesän mieleen. Mustalla pohjalla olisi tuo logo-logo-logonen mukava, vaikkapa tekstin kera. Ja t-paita voisi olla Screen Starsin/Fruit of the Loomin valmistama, ovat muuten tosihyvälaatuisia. (Fruit of the Loom suomalaisittain = vruit de la guu, muistakaa
Kannatan!
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kannatan!
-->Olen puutarhatonttu<--
Kannatan tätä! Ja minä toivoisin valkoisella pohjalla tuota kelta-sinistä-logoa, niin ja t-paitana. Kahvimukinkin voisin ostaa. Tälläinen versio siis putkahti minun mieleeni: edessä ja keskellä(rinnan kohdalla) AW:n logo(kelt.sin.) takana keskellä(samalla kohtaa kuin edessä suurinpiirtein) Pallokalan teksti sinisellä ja pohjaväri valkoinen(tai valittavissa). Yksi S/M (naisten malliPallokala kirjoitti:Siinä pitäisi lukea jotain humoristista, esim. logon yläpuolella "kyllä, olen riippuvainen" tms.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.