Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Helppoa kuin ukin kamppaaminen, tuossahan on aivan selvästi meripihkaa!
Olleet vissiin koristeena jonkun akvaarion pohjalla?
Palaset on ilmeisesti nostettu altaasta jonkun muutto-operaation ajaksi kuiville. Meripihkahan alkaa välittömästi liukenemaan/sulamaan joutuessaan ilman kanssa kosketuksiin, siitä johtuu nuo värjäymät/sulaminen
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
Maisu voisi pyöräyttää kuvansa jonkin kuvankäsittelyohjelman läpi. Vain pari napinpainallusta muuttaa ne "nettikuviksi", kuten ainakin Photoshopissa termi kuuluu. 2470.72 kt -> 50-150 kt eikä laatu nettikäytössä kärsi eikä fyysinen koko muutu.
Olet ollut mormushkalla ahvenia narraamassa, mutta jäät sulivat ja madot jäätyivät!
Tupakoivan taistelukalan keuhkotervat kiteytyneenä mattosuodattimen bakteerikasvuton kera?
Tai jos kuitenkin jonkun tee-se-itse-myrkkyliemen kemikaaleja?
Hoc non credo; toga mea iterum surrepta est!
Ei voi olla totta! Togani on taas varastettu.
En ikävä kyllä ymmärrä mitään noista kuvan koon muuttamisista eikä Photoshoppini hakemistokaan tunne sanaa "nettikuva". Sinulta varmasti löytyy selaimestasi sellainen toiminto joka sovittaa kuvan automaattisesti ruutuun, eikö?
Ei ole survaria eikä rikkoutunut turveuutepullokaan.
Jonnii kelaattipullon pohjalle sakkautuneet liemet? Tosin maisulan tuntien, voi olla iiiihan mitä vaan
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
111na on hyvä ja jättää jatkossa minun kuvani katsomatta.
Luuletteko että pitäisi ostaa uutta rautakelaattia? Eihän tuollaisia palikoita ihan hetkessä synny ja sama kama on ollut käytössä tähänkin asti, minuna minä käyttäisin sitä vielä toisetkin 8 vuotta...
maisu kirjoitti:Luuletteko että pitäisi ostaa uutta rautakelaattia? Eihän tuollaisia palikoita ihan hetkessä synny ja sama kama on ollut käytössä tähänkin asti, minuna minä käyttäisin sitä vielä toisetkin 8 vuotta...
Hahaa! Mä tiesin
Saanko nyt mitalin? Kunniamaininnan? Rahapalkinnon?
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Niin miKä se oli tuossa kuvassa jota piti arvella? Mihin sitä käytetää?
Ja elkää tapelko ja vääntäkö pikku asioista melkein joka keskusteluissa. (Vähän aikaa onkin ollut "rauhallista".
Tässä viestiketjussa ei varmaan kysytty kuinka haukutte kun en ollut pienentänyt kuvaani.
Kuvan muokkaus ohjelma on jees juttu mutta on otettava huomioon että jollain sitä ei ehkä vielä ole ollut käytössä ja hankkii sen kuin jostain saa. Edellä on hyvä linkki käyttöön vaan kaikille joilla ei ole. Ja olis myös hyvä homma jos jokainen asentaisi koneelleen ohjelman joka pienentää kuvat automaattisesti niin ei tarvitseisi polttaa käämejään kun kuva on kokoa jätti. Linnkejä vois joku laittaa myös siitä, itse en osaa kun ukkoni on jo asentanut aikoja sitten koneelle sen.
Josko nyt ystävällinen moderaattori, katalysaattori tai muu "kaikkivoipa" voisi ystävällisesti joko jakaa tämän säikeen tai uudelleen muokata otsikon? Niin on kaukana otsikon aiheesta tämäkin topicci.
Zorromi kirjoitti:Niin mikä se kuvassa oleva juttu on??
Siis kuten Mari arvasikin, ne ovat kiteitä jotka löytyivät 8-vuotiaasta rautakelaattipullosta (ja rautakelaattihan on siis kotitekoisen kasvilannoitteen, PMDD:n, ainesosa). Mielelläni kuulisin itsekin jos jollain on varmempaa tietoa kiteiden kemiallisesta koostumuksesta. Parhaat tähän astiset arvaukset antavat olettaa että tuo on nimenomaan kiteytynyttä kelaattia. Pullon pohjalla oli erikseen ruskeaa sakkaa joka lienee hapettunutta rautaa.
Otsikko visiin ymmärrettiin monien osalta väärin?, valehtelioiden klubissahan annettiin aikanaan näytille jokin esine ja siitä piti sitten "valehdella" ja sepitellä mitä uskomattomampia käyttötarkoituksia, eikä arvata mikä se oikeasti oli
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
jartzu65 kirjoitti:Otsikko visiin ymmärrettiin monien osalta väärin?, valehtelioiden klubissahan annettiin aikanaan näytille jokin esine ja siitä piti sitten "valehdella" ja sepitellä mitä uskomattomampia käyttötarkoituksia, eikä arvata mikä se oikeasti oli
Äh, itse myöhästyin tästä kierroksesta kun Mari arvasi oikein niin aikaisin . Itse olisin kyllä ehdottanut itsetehtyä joulumakeista (sulatettua, ruskistttua sokeria joka levitetään laataksi kovettumaan ja murretaan syötävään kokoon) jonka joku nassikka olisi heittänyt akvaarioon, siitä tuo sulaminen.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet