Olen kaverilla. Täällä on noin 500l allas. Siellä ui tällähetkellä kaksi täpläimumonnia. Nyt sitten kaveri huomasi suodattiminen tippuneen kiinnityksestään. Lupasin laittaa sen takasin mutta monnit alkavat käymään agressiivisiksi ja uivat ympäri akvaariota. Myönnän että on pelko että tommonen möllykkä hyppää pois. Siksipä kumpikaan ei uskalla mennä käsiään tuonne laittamaan
Ongelmaa kaverinkaa!
Valvoja: Moderaattorit
-
Vesihaisuapina
- Starting Member

Ongelmaa kaverinkaa!
Terve.
Olen kaverilla. Täällä on noin 500l allas. Siellä ui tällähetkellä kaksi täpläimumonnia. Nyt sitten kaveri huomasi suodattiminen tippuneen kiinnityksestään. Lupasin laittaa sen takasin mutta monnit alkavat käymään agressiivisiksi ja uivat ympäri akvaariota. Myönnän että on pelko että tommonen möllykkä hyppää pois. Siksipä kumpikaan ei uskalla mennä käsiään tuonne laittamaan
Molemmilla kauhea kammo tommosiin päälle 30 senttisiin mötiköihin
Mitä pitäis tehä että se ei säikkyisi tai no nii... Vanhempia ei kotona 
-
millia
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Arvelisin, että monnit pelkäävät enemmän teitä kuin te niitä. Nyt rohkeasti vaan laittamaan suodatin paikalleen. Mitä enemmän häsäätte siellä, sitä enemmän ne voivat hermostua. Toisaalta voi olla että monnit tulevat vaan tutkimaan, että mitä täällä meidän kämpässä oikein touhutaan. Uteliaita saattavat olla.
-
Vesihaisuapina
- Starting Member