Merten salaisuudet-lehti
Valvoja: Moderaattorit
Merten salaisuudet-lehti
Mikäköhän hinta olisi kohtuullinen maksaa Merten salaisuudet lehdistä, täydelliset vuosikerrat vuosilta 1977 ja -78. (100 lehteä) Lehdet ovat täysin uuden veroisia. Omistaako joku noita lehtiä muilta vuosilta?
Meidän kellarikomeroon murtauduttiin alkuvuodesta ja sieltä vietiin juuri tuollainen kirja/lehti keräilysarja.
Yksi kirjakansio sisälsi 10 lehteä.
Vakuutusyhtiö pyysi hinta-arviota,
jota selvittelin muutamasta eri paikasta.
Keskiarvo hinta hyvin pidetystä kansiosta oli n.15e
Vakuutusyhtiö ei huomioinut hinnassa sitä, että sarja oli täydellinen.
Sain kuitenkin korvauksen niistä.
Harmittaa vaan, kun tuollaista täydellistä sarjaa on vaikea enää löytää.
Yksi kirjakansio sisälsi 10 lehteä.
Vakuutusyhtiö pyysi hinta-arviota,
jota selvittelin muutamasta eri paikasta.
Keskiarvo hinta hyvin pidetystä kansiosta oli n.15e
Vakuutusyhtiö ei huomioinut hinnassa sitä, että sarja oli täydellinen.
Sain kuitenkin korvauksen niistä.
Harmittaa vaan, kun tuollaista täydellistä sarjaa on vaikea enää löytää.
-
jokelamaniac
- Advanced Member

Mr. J. Cousteau miehistöineen seilaa maailman merillä... "Tässä vaiheessa kapteeni COusteau miehistöineen päättääkin järjestää pienen kokeen selvittääkseen kuinka meriahven reagoi peilikuvaansa". Näitä katselin pienenä ja taas ne pyörii... Muistaakseni oli yksi lehtikin hallussa, ja tein naapurin "paapalle" ihan itse samanlaisen.
-
Pallokala
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Mä luin niitä vanhoja vuosikertoja kaverin luona, ihan tosi hyviä, etenkin näin meriakvaristin näkökulmasta, vaikka onkin tietysti hieman vanhentunutta tietoa. Tosi laajalti silti löytyy juttua ja kuvia, myös pallokaloista
Itse olisin valmis maksamaan useamman kympin per vuosikerta.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja