Taas sai akvaristi hullunleiman otsaansa

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

fisuli
Senior Member
Senior Member
Viestit: 563
Liittynyt: 15:02, 15.10.2001
Paikkakunta: Oulu

Taas sai akvaristi hullunleiman otsaansa

Viesti Kirjoittaja fisuli »

Elikkäs taas jälleen kerran luulivat kai ihmiset minua hulluksi kun kävin keräämässä kiviä kaupungin tietyö(rakennus)maalta. Ensinnäkin koko alueelle oli vain työmaa-ajo sallittu ja sitten minä siellä sorakasojen laidalla kyykin kumihanskat ja muovikassi kädessä ja koputtelin kiviä toisiinsa, sillä seassa oli paljon jäätyneitä hiekkamöykkyjä. No, mulla ainakin oli hauskaa ja sainpahan sisustusmatskua uuteen altaaseeni :mrgreen:
"Miten minä, joka olen niin järkevä, voin olla niin vähä-älyinen!?"
"Monet ihmiset tulevat mainiosti toimeen käyttämättä päätään."
- Muumit
pleko_88
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3024
Liittynyt: 21:18, 27.01.2004
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Kangasala & Tre / TAS

Viesti Kirjoittaja pleko_88 »

Parhaita ilmeitä syntyy silloin kun kymmenisen akvaristia kulkee mutaisina pitkin järvenrantaa ja repii puunkarahkoja järvestä hampaat irvessä. Joku saattaa vielä kaiken lisäksi päätyä järveen asti joko vahingossa tai tahallisesti.

Lopuksi haisevia karahkoja kannetaan koiria ulkoiluttavien mummeleiden seassa pitkin lenkkipolkua läheiselle parkkipaikalle. Siellä ladataan muutama auto täyteen noita haisevia puunpalasia. Muutama utelias päätyy oikein kysymään mitä oikein on tekeillä, loput kiristävät/hidastavat tahtia katsellessaan mitä nuo hullut oikein ovat tekemässä. :mrgreen:
Ilkka Takala /
Tampereen Akvaariotukku
http://www.facebook.com/akvaariotukku
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5666
Liittynyt: 16:10, 10.11.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

En tiedä, onko hulluus päässyt etenemään jo vähän liian pitkälle. Minua ei nimittäin mitenkään hävetä mennä keväällä pikkukaupungin keskustassa kulkevaan pikkupuroon lutraamaan vähän haavien ja ämpäreiden kanssa. Päin vastoin, nautin siitä. En siis eniten siitä ötököiden keräämisestä, vaan ihmisten reaktioista. Jotkut katselevat sillä silmällä että tarviikohan se apua, pitäisikö kutsua paikalle ambulanssi ja jotkut taas luikkivat ohi niin kuin eivät huomaisikaan. Ihan niin kuin en olisi huomannut kuinka ne pyörittelivät silmiään puun takaa. :mrgreen:
Saman tekivät koiran ulkoiluttajat kaupungin puistossa, kun olin siellä nyhtämässä tammista kuivuneita lehtiä.

Kukaan ei ole vielä tullut kysymään, mitä teen tai miksi teen mitä teen. :?
fisuli
Senior Member
Senior Member
Viestit: 563
Liittynyt: 15:02, 15.10.2001
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fisuli »

Sain minäkin katseita osakseni kun syksyllä tammenlehtiä keräilin... Kyllä siihen alkaa pikkuhiljaa tottua! :mrgreen:
"Miten minä, joka olen niin järkevä, voin olla niin vähä-älyinen!?"
"Monet ihmiset tulevat mainiosti toimeen käyttämättä päätään."
- Muumit
maspe
Senior Member
Senior Member
Viestit: 969
Liittynyt: 15:17, 18.08.2003
Paikkakunta: Oulu, Uleåborg

Viesti Kirjoittaja maspe »

Kannattaa vielä laulella samaan aikaan kovaan ääneen jotakin aiheeseen sopivaa lastenlaulua tai keskustella itsekseen. [;)]
Kaaka81
Junior Member
Junior Member
Viestit: 149
Liittynyt: 13:37, 14.03.2005
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaaka81 »

Paras biisi noihin elävien öttiäisten metsästyksiin sun muihin, on se lasten laululeikki, joka menee näin: vauvahai tiitii tiitiitidii, äitihai tiitii tiitiitidii ,vaarihai..., isähai..., tyttöui.... ja hirvee kiljuminen, mielellään vielä käsileikin kera höystettynä.
Tämä ei voi olla tekemättä lähtemätöntä vaikutusta kaikkiin läheltäkatsoviin :mrgreen:
aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja
Viestit: 840
Liittynyt: 11:39, 08.08.2002
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja aquaristo »

Juuri ostamani pleko sai osakseen melkoista ihmetysta vaimon tyopaikalla, kun han arvuutteli kolleegoillaan ko. kalan hintaa. Joku arvioi, etta "kalan taytyi olla hieman kalliimpi". Han tosin arvioi tuon kalliimman hinnan olevan jopa 10 rmb (=n. 1euro). Kun sanoin sen maksaneen 150rmb, voitte arvata noiden kolleegoiden ilmeen. Ja kun kerroin, mita se saattaa Euroopassa maksaa... 8O .

Rakimixin teko ja siihen kuuluvien ainesten seka tarvikkeiden osto on oma lukunsa myos. Kun lihamyllylla jauhan "verista mossoa" ja pistan sen vielapa pusseihin ja pakastimeen, niin silloin ei auta kutsua vieraita kyllaan.

Vaimo on kylla jo tottunut tahan kaikkeen, hyva niin. On nimittain kaksi asiaa, joista en luovu: toinen on akvaarioharrastus [;)] .
salla_ketola
Junior Member
Junior Member
Viestit: 163
Liittynyt: 15:18, 12.11.2005
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja salla_ketola »

Kaaka81 kirjoitti:Paras biisi noihin elävien öttiäisten metsästyksiin sun muihin, on se lasten laululeikki, joka menee näin: vauvahai tiitii tiitiitidii, äitihai tiitii tiitiitidii ,vaarihai..., isähai..., tyttöui.... ja hirvee kiljuminen, mielellään vielä käsileikin kera höystettynä.
Tuo laululeikki on paras ikinä :) Kaverini leikkii sitä koirans kanssa ja koira on ihan intona :mrgreen:

Sainpas minäkin viimekesänä hieman oudoksuvia katseita kun ajelin skootterilla kotiinpäin kalakuljetuksen kanssa. Kalapakkauksen kun olin tukevasti pakannut selkäreppuun, jonka vielä otin vatsanpuolelle ajaessani, kun silloin sain paremmin estettyä mahdollisen pomppimisen :mrgreen: Taisinpa vielä jossain liikennevaloissa ääneen pohtia että onkohan niillä kaikki hyvin ja katsella reppua... Ohikulkijat kun katsoivat pitkään ja ihan kolmella reijällä (silmät ja suu, jos joku ei älynnyt :D) niin löinpä lisää pökköä pesään ja olin hellästi reppua silittelevinäni. Mahtoivat kanssaeläjät ihmetellä että mitä sillä siellä repussa oikeen oli... Mutta halvat olivat minun huvini tosiaan työpäivän jälkeen tuolloin [;)]
srd
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2010
Liittynyt: 13:11, 28.09.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja srd »

Viime kesänä kannoin n. puoli litraa jättijauhiksia paikasta a paikkaan b, pakon sanelemana keskustan läpi kauheella kiireellä sohlaten ja niinhän siinä kävi että madot levisivät keskelle kävelykatua. Kai ne katselijat piti mua hieman vinksahtaneena kun konttasin jauhisten perässä ja kirosin.

Eikä kukaan ei tullut auttamaan. Miksiköhän? :roll:
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1700
Liittynyt: 00:31, 02.07.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Yön turvin vedin kaljakärryillä 25 kg suolasäkkiä bussilta kaupungin läpi hämärillä kujilla ja kovalla kolinalla asuntolan ulkorappusia ylös...
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6704
Liittynyt: 01:32, 06.06.2004
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karhula (Kotka)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

salla_ketola kirjoitti:niin löinpä lisää pökköä pesään ja olin hellästi reppua silittelevinäni. Mahtoivat kanssaeläjät ihmetellä että mitä sillä siellä repussa oikeen oli... Mutta halvat olivat minun huvini tosiaan työpäivän jälkeen tuolloin [;)]
Itse hain vimeeksi pakkasilla kaloja ja bussilla kotiin. Kalat pusseissa, pussit papereissa, koko hoito muovikassissa ja muovikasi myttyyn takin alle. Bussipysäkillä sitten kaivoin sitä vähän parempaan asentoon tuossa rinnalla ja silittelin hellästi. Muutama pikkutyttö koitti kurkkia mitä minulla siellä on, ajattelivat varmaan että koiranpentu tai muuta söpöä :roll: .
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
rosalinda
Junior Member
Junior Member
Viestit: 84
Liittynyt: 11:39, 30.07.2004
Paikkakunta: Lapinlahti (Ylä-Savo)

Viesti Kirjoittaja rosalinda »

Meidän lähellä on sellainen lampi jossa on ainakin 4 lähdettä ja tosi kirkas vesi. Kyllä kesämökkiläiset katselivat kummallisesti kun meloin kanootilla ympäri lampea, kyydissä kantoja ja sankkoja joissa oli vesikasveja. 8O Tästä on kyllä aikaa 20 vuotta, mutta ilmeet kyllä vieläkin muistan.
Minulla kun oli vielä sellainen mukava viritys millä hilasin sitä oikeaa kanoottia sinne rantaan ja takaisin.
Kuljetuslaite oli entinen maitokärry, josta oli aisa otettu pois. Sidoin köydellä kanootin polkupyörään. Vedestä sain kanootin pois kun sidoin sen maitokärryyn vedessä kiinni. Ja eikun pyörän perään ja kotiin :mrgreen:
Maanantaisin tunnen itseni Robinson Crusoeksi saarellaan: odotan perjantaita.
salla_ketola
Junior Member
Junior Member
Viestit: 163
Liittynyt: 15:18, 12.11.2005
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja salla_ketola »

Tänään taas kanssaihmiset saivat ihmettelyn aihetta kun hullu akvaristi lähti metsään etsimään kantoa. Otin tallista ponin narunpäähän ja sitten kävelylle metsäpolulle, joka kumminkin on ihan ihmisten ilmoilla. Kaiken lisäksi metsä on juuri hakattu (sieltähän niitä kantoaarteita eniten löytyy!) ja näkyvyys tielle on melkoisen hyvä. Ihmettelivät ihmiset varmaan hieman kun yksi hullu kiskoo ponia perässään ja ryntäilee sinnetänne lupaavan näköisten risukasojen luo :mrgreen:

Ponikin tuntui ihmettelevän että mitä hemmettiä tuo hullu on nyt saanut päähänsä, tuossahan menisi tiekin, eli mitä hittoa me täällä mettässä samoillaan [;)] En edes viitsinyt alkaa ponimukselle selittää mistä on kyse. Ja kyllä, puhun ponille :roll:
7330
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5990
Liittynyt: 16:45, 25.08.2002
Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 7330 »

Melkoisia katseita tulee joka kevät, kun rämmin ojassa pienen muovirasian ja varsin räikeän vaaleanpunaisen haavin kanssa hyttysentoukkia pyydystämässä, tietysti. Ohikulkijoille se ei tosin ole ollenkaan niin "tietysti", kun maantiekin kulkee siinä helposti näköetäisyyden päässä. Muutama autokin siinä on jarrutellut, että näkisi paremmin. :mrgreen:

Pari vuotta sitten yksi kaverikin tuli kysymään, että "mitä sää oikein siellä ojassa hommasit ku äiti sano että näki sut siellä kaivamassa"
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Elme
Junior Member
Junior Member
Viestit: 190
Liittynyt: 12:53, 21.12.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elme »

salla_ketola kirjoitti:Ja kyllä, puhun ponille :roll:
Oudompaa musta olisi olla puhumatta ponille [;)] En tunne ketään hevosihmistä, joka ei puhuisi heppasilleen.

--

Miksihän mua ei koskaan katota kummeksuen, kun harpon haavien ja purkkien kanssa pitkin ojia. Ehkä ne on jo tottuneet minuun... Mutta kuulemma hiilidioksidivärmeiden kasailu olkkarissa ei ole ihan normaalia. "Sä et ole ihan terve!" No ehkä en. Hulluksi leimataan myös, jos joku ihmettelee akvaariossa hiekalla lepäilevää lusikkaa. "No syötän sillä kaloja, tietysti :roll:", kuuluu tietenkin vastaus.
"There are many things that we would throw away if we were not afraid that others might pick them up."
mariana
Senior Member
Senior Member
Viestit: 855
Liittynyt: 00:57, 22.04.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mariana »

Voi voi... Mä olen jo saanut hullun leiman ystäväpiirissä. Ja sekin johtuu vaan jostain kiljupulloista akvaarion päällä sekä satunnaisista turvekeitoista keittiössä. :roll: Jotka ovat harrastajalle täysin normaaleja ja itsestään selviä juttuja.

Rupesin vaan miettimään että minkälaisen leiman saisin jos myös rupeaisin pulikoimaan ojissa ja lammissa ötököiden ja kantojen perässä? :mrgreen: Vielä en ole kerennyt sitä harrastamaan mutta kohtahan se kevät tulee niin ehkä sitten. :D

Kun kavereilla on vähän erilaista tuo rahankin käyttö, mielummin pistävät haisemaan ravintolassa, niin eivät voi ymmärtää miten mä laitan rahaa vaikka kahteen kalaan 120e. :roll: Silloin pitävät hulluna.
mahven
Junior Member
Junior Member
Viestit: 203
Liittynyt: 14:24, 01.08.2002
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja mahven »

Teekkarikämppis taisi viimeistään siinä vaiheessa vakavasti harkita vaihtoa biologivapaaseen asuntoon kun katseli toiveikkaasti hellalle ja kyseli:
- Mitä keittelet?
- Et halua tietää.
- ????? Kerrokerro.
- Minkin kalloa...

Valitettavasti se vaivalla puhtaaksi kaaputettu kallo meni jossain muutossa rikki ja hukkaan, aika kauan palveli puhelimen vieressä pöytäkoristeena (siis silloin kauan, kauan sitten kun ihmisillä oli vielä lankapuhelimet).
Maisu
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5469
Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Heh, meillä saa mökillä touhuta ihan vapaasti omiaan, mitään ei kannata yrittääkään peitellä. Joku taatusti näkee vaikka luulisit miten olevasi katseilta piilossa keräämässä maitohorsmaa kalanruuaksi, ja pomminvarmasti joku sukulainen hurauttaa autolla pihaan kuoriessasi julmetun isoa katajanpätkää puukon kanssa sormet verillä. Siellä Etelä-Pohjanmaalla olisikin enemmän omituinen olemalla täysin normaali sillä sikäläiset tuppaavat olemaan jokseenkin persoonallista väkeä... :D
7330
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5990
Liittynyt: 16:45, 25.08.2002
Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 7330 »

Miten niin eteläpohjalaiset muka outoja :mrgreen:

Eikö sekin ole ihan normaalia, että kolme lukiolaista ja kaksi opettajaa riehuu tuntikausia keittiössä karmean hajuisten seosten kanssa ja sotkee keittiön sinä aikana jokseenkin tyrmistyttävään kuntoon?
Ja lopputuloksenahan oli... kotilokeksejä ja räkmixiä :roll:
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
salla_ketola
Junior Member
Junior Member
Viestit: 163
Liittynyt: 15:18, 12.11.2005
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja salla_ketola »

Elme kirjoitti:Oudompaa musta olisi olla puhumatta ponille [;)] En tunne ketään hevosihmistä, joka ei puhuisi heppasilleen.
Niinpä, eipä siinä mitään outoa olekkaan, meistä hevosihmisistä, mutta auta armias kun vastaan tulee joku ei-hevosihminen :) No, Kaverini puhelee sujuvasti ponille ruotsia kun on päätellyt että kun Ruotsista poni kotoisin niin eihän se mitään suomea tajua :mrgreen: Eli kaverilla ei kyllä ole minkäänlaista varaa ihmetellä mun touhujani :D

Pikkuveli äsken ihmetteli kun hiihtorundin jälkeen seisoin pihalla omenapuun alla ja tuijottelin ylöspäin.
"Mitä sä oikeen haet"
"Eilistä päivää" Katsoin parhaaksi sanoa, olisi ollut liian monimutkaista selittää hakevansa kunnolla haaroittuvaa oksaa akvaarioon kannoksi :)
Teho
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1164
Liittynyt: 19:21, 27.02.2005
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Teho »

7330 kirjoitti:Miten niin eteläpohjalaiset muka outoja :mrgreen:

Eikö sekin ole ihan normaalia, että kolme lukiolaista ja kaksi opettajaa tuntikausia keittiössä ja sotkee keittiön...
Ja lopputuloksenahan oli... kotilokeksejä ja räkmixiä :roll:
No hyvä ettei otsikoita Iltasanomille... :roll:
- 88% testanneista naisista vakuuttui Tehosta.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5469
Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Maisu »

7330 kirjoitti:Eikö sekin ole ihan normaalia, että kolme lukiolaista ja kaksi opettajaa riehuu tuntikausia keittiössä karmean hajuisten seosten kanssa ja sotkee keittiön sinä aikana jokseenkin tyrmistyttävään kuntoon?
Ja lopputuloksenahan oli... kotilokeksejä ja räkmixiä :roll:
Tuo ei vielä voita sitä kun kuulin eräänä kesänä että nuoria takiaisenlehtiä voi käyttää kalanruokana. No, mihinkäs niitä luontevammin laittaisi kuin räkmixiin, eli siis monitoimikone käyntiin ja lehdet kokonaisina sinne. Surrurrurrur... skriits.... lisää tehoa, surrur, skriiiiits, SKRIIIITS! PUFFF... Sitten kuivattiin keittiökaapistojen ovista vihreää lientä ja irrotettiin niitä takiaisen köysimäisiä lehtikuituja koneen teristä.
Ruusu
Member
Member
Viestit: 442
Liittynyt: 15:59, 18.12.2002
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Mä muistan kun hain toisella paikkakunnalla asuessamme pulkalla paikallisesta rautakaupasta suuren säkin puhallushiekkaa. Pulkassa istui 1-vuotias lapsi ja sen edessä jalkojen välissä istui tämä hiekkasäkki. Mahtoi olla näky keskellä kaupunkia :mrgreen:

Ja mahtoi naapuritkin viime kesänä ihmetellä, kun kannoin autosta limaisia, suuria puukarahkoita takapihalle ja synssäsin niitä siellä myöhään yöhön letkun ja juuriharjan kanssa... (asumme rivitalossa).
Ville K.
Senior Member
Senior Member
Viestit: 731
Liittynyt: 17:12, 30.01.2002
Akvaarioseurat: TAS ry, HAS ry ja Ciklidistit ry
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville K. »

Tästä on aikaa muutama vuosi. Tuolloin olin vielä onnellinen puutarhalammikon omistaja ja olin mökillä keräämässä ratamosarpion taimia rantavedestä.

Kyseinen mökkijärvi on pieni ja ruskeavetinen ja järven valuma-alueella on soita. Pohjassa on 0-50 cm upottavaa mutaa ennen kovaa pohjaa. Seisoskelin erään kapean salmen vieressä (joka johtaa järven toiseen osaan, jossa on rantamökkejä) rannassa, jossa vedenpinta ulottui suurinpiirten genitaalialueeni yläpuolelle. Järven pohjassa oli mutaa suunnilleen nilkkoihin asti, joten seisoma-asentoni oli sangen tukeva. Päälläni oli kumisaappaat, uikkarit ja valkoinen T-paita. Toisessa kädessä oli viikate ja toisessa kädessä oli lapio. Viikate on tässä hommassa sangen näppärä, koska sillä on kätevä katkoa vesikasvien pitkälle ulottuvia juuria pehmeässä pohjamateriaalissa ja lapio on myös hyvä apuväline.

Vesikasveja kaivaessa näkyvyys pohjaan on käytännössä 0 cm, koska vesi sekoittuu. Kaivamisoperaationi oli loppupisteessään ja edessä oli ratamosarpiopaakun nostaminen ylös pohjamateriaalista. Toimenpide tapahtui siten, että vedin keuhkoni täyteen raikasta heinäkuista ilmaa ja työnnyin kuraveden syövereihin nostamaan kasvia ylös. Juuri kun olin nousemassa vedestä ylös ja vetämässä varsin äänekkäästi henkeä keuhkorakkuloitteni huutaessa hoosiannaa happikadon partaalla, viereisestä kapeasta salmesta souti naapurin setä veneellään ja oli mitä ilmiesimmin menossa ongelle läheiseen kaislikkoon. Toisessa kädessäni oli lapio ja viikate, toisessa kädessäni oli jalkapallon kokoinen ratamosarpion juuripaakku ja valkoinen T-paitani oli suhteellisen orgaanisen värinen. Katseemme kohtasivat mökkinaapurin kanssa hiusteni ja vaatteideni valuessa kuravettä sillä samalla hetkellä kun mieleeni muistui sanonta, jossa pohdiskeltiin toiminnan typeryyden korrelaatiota siihen, että joku katselee sinua tietämättäsi. Tervehdimme siinä sitten normaaliin tapaan ja yritin selvittää luontevaan tapaan hymähdellen, että "...näitä kasveja tässä keräilen..".
Ville Kivisalmi
email: ville.kivisalmi@aseptolog.fi
internet: http://www.aseptolog.fi
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Ville K. kirjoitti:Juuri kun olin nousemassa vedestä ylös ja vetämässä varsin äänekkäästi henkeä keuhkorakkuloitteni huutaessa hoosiannaa happikadon partaalla, viereisestä kapeasta salmesta souti naapurin setä veneellään ja oli mitä ilmiesimmin menossa ongelle läheiseen kaislikkoon. Toisessa kädessäni oli lapio ja viikate, toisessa kädessäni oli jalkapallon kokoinen ratamosarpion juuripaakku ja valkoinen T-paitani oli suhteellisen orgaanisen värinen.
Voi hemmetti kun meni karkki vääräänkurkkuun..! Epämääräinen mutainen hahmo viikate kädessä nousemassa rantavedessä... onneksi ei ollut arempi henkilö näkemässä!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”