Eli miten olette naamioineet omat ei-niin-esteettiset pullonne?
Mulla ne ovat akvaarion valaisimen päällä ja ottavat aikalailla silmään, ja ensinnä tulikin mieleen laittaa joku huonekasvi siihen eteen, mutta voiko valaisinten lämmöstä olla haittaa?
lotta
Vinkkejä hiilidioksidipullojen piilottamiseen?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Vinkkejä hiilidioksidipullojen piilottamiseen?
Voi olla kasvilla kuumat paikat. Aika monet viherkasvit arvostaisivat viileää ja kosteaa ilmaa, eikä ainakaan äkkiseltään tule mieleen yhtään rehua jota uskaltaisin moiseen paikkaan suositella. Tietysti jotkut kestäisivät, mutta ne ovat sitten noita mehikasvityyppisiä, jotka eivät taas peitä kauheasti mitään.lotta kirjoitti:Eli miten olette naamioineet omat ei-niin-esteettiset pullonne?
Mulla ne ovat akvaarion valaisimen päällä ja ottavat aikalailla silmään, ja ensinnä tulikin mieleen laittaa joku huonekasvi siihen eteen, mutta voiko valaisinten lämmöstä olla haittaa?
lotta
Tietysti myyn sulle ilomielin jonkun silkkikasvin siihen...

En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
No eihän ne silkit tietysti ihan aitoja vastaa, mutta jopa meikäläinen joka työkseen hoitaa viherkasveja, on yllättänyt itsensä joskus hiveltämästä kasvin lehteä varmistaakseen onko kyseessä aito, vai silkkikasvi.lotta kirjoitti:No silkkikasvit tietty joo...mutta ei ne kyllä aidon veroisia ole...
tuli mieleen anopinkieli, mutta ei sekään taida olla ihan mehikasvi/kaktustyyppiä kuitenkaan?

Anopinkieli saattaisi kestää kuumuuden, mutta kaipaisi myös mieluusti aika reilusti valoa. Saatta elääkin, mutta kastele varovaisesti.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
No kiitos vinkistä ,mutta pullot on akvaariovalaisimen päällä koska hiiva käy lämpimässä paremmin, pelkässä huoneenlämmössä en ole saanut sitä pulputtamaan tarpeeksi.
Eikä mulla ole edes kaappeja, vaan lecaharkot...tosin jonkun verhon olen ajatellut hankkia kätkemään altaan alla olevat roinat, mutta pullot pysyy siis valaisimen päällä![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Eikä mulla ole edes kaappeja, vaan lecaharkot...tosin jonkun verhon olen ajatellut hankkia kätkemään altaan alla olevat roinat, mutta pullot pysyy siis valaisimen päällä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Junior Member