Moikkas!
Olen mielestäni kovasti lukenut, että jos monnisten eviin tulee repaleisuutta, että ne korjaantuisivat. Onko näin? Yhtenä päivänä tarkastelin noita monnisiani ja huomasin muutamalla selkäevässä repaleisuutta. Syytä/syyllistä en kyllä pysty vielä paikantamaan, mutta mietin, että mahtaako nuo evät palautua ennalleen?
Tosin luulen, että toisen monnisen evät on olleet jo alusta hiukan epämuodostuneet, mutta ko kuvassa olevalla on olleet ehjät aiemmin...
http://www.kuvatehdas.fi/album/showimag ... id=2535255
Esmeralda
Monnisten evien korjaantuminen?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Monnisille voi tulla repaileisia eviä ilmankin että mikään niihin koskee, ainakin näin olen ymmärtänyt. Juuttuminen/survoutuminen liian ahtaasen koloon tai jotain pelottavaa kalaa raivokkaasti karkuun kirmaava monninen voi itse aiheuttaa palkeenkieliä eviinsä. Yleensä korjaantuvat muutamissa päivissä, alle viikossa.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Re: Monnisten evien korjaantuminen?
Kyllä on. Naarasmonnisen evien kuntoon voivat vaikuttaa innokkaat kosijatEsmeralda kirjoitti:Olen mielestäni kovasti lukenut, että jos monnisten eviin tulee repaleisuutta, että ne korjaantuisivat. Onko näin?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
528 l: Corydoras sterbai, L-134, Liosomadoras oncinus, Platydoras costatus, Megalechis thoracata, Moenkhausia pittieri
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei