Pystyykö inkkareista mitenkään erottamaan urosta ja naarasta toisistaan, siis kumpi on kumpi?
Itselläni on 5 inkkaria, ja nyt ne ovat joidenkin päivien ajan nahistelleet(?) keskenään, ts. siellä on pari kaveria ketkä jahtaa muita. Voiko tämä olla jotain urosten ja naaraiden välistä "soidinmenoa"? Lisääntyvätkö inkkarit ylipäänsä helposti akvaario-oloissa?
Inkkarisulat, pystyykö urosta ja naarasta erottamaan?
Valvoja: Moderaattorit
Inkkarisulat, pystyykö urosta ja naarasta erottamaan?
286l kalasoppaa + koira
Minkä ikäisiä kalat on? Mun on jo jotain viisvuotiaita, että ero saattaa korostua kalojen vanhetessa...
Jos etsit googlesta tieteellisellä nimellä pristella maxillaris kuvia, tulee tokalle sivulle, elimpaan riviin äärimmäiseksi vasemmalle kuva sivulta wassernatur.de. (Sori, en osaa linkittää sitä sulle valmiiksi!) Siinä kuvassa erottuu sukupuolet, ylempänä on naaras, alla uros. Mun kaloissa on naaraat vielä pulleampia...
Kyse on siis tästä kuvasta - Lisa -
Jos etsit googlesta tieteellisellä nimellä pristella maxillaris kuvia, tulee tokalle sivulle, elimpaan riviin äärimmäiseksi vasemmalle kuva sivulta wassernatur.de. (Sori, en osaa linkittää sitä sulle valmiiksi!) Siinä kuvassa erottuu sukupuolet, ylempänä on naaras, alla uros. Mun kaloissa on naaraat vielä pulleampia...
Kyse on siis tästä kuvasta - Lisa -