Haku-toiminnosta

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Romppis
Junior Member
Junior Member

Haku-toiminnosta

Viesti Kirjoittaja Romppis »

Paljon olen tuota hakua käyttänyt, vaihtelevalla menestyksellä, mutta nyt tyhmä kysymys.

Voiko toiminnolla rajata haun vaikka kahteen foorumiin, esim. alkeet ja tekniikka? Yhteen voi, mutta useampaa en osaa käyttää. Vai täytyykö hakea ensin yhdellä ja sitten toisella foorumilla samaa asiaa, kuten nyt olen tehnyt? Monia hakemistani asioista käsitellään useammalla foorumilla.

Kiitos ja niiaus vastaajalle.
Vähiin käy ennenkuin loppuu
vauhtimamma
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja vauhtimamma »

Haun kanssa minullakin ongelmia!
Kuten tuonne muualle kirjoitinkin niin kun haulla lukee yhden jutun niin toisen jutun lukemiseen tarvitsee tehdä haku uudestaan, ja jostain syystä en meinaa löytää tarvitsemaani tietoa hakusanoilla, tai sitten tulee paljon muuta tietoa jne...
Taitaa kyllä vaan olla omassa kömpelyydessäni vikaa kun en mikään nörtti ole, mutta voisihan sitä kai joskus jos jollain sivun "omistajalla" olisi aikaa niin vaikka kehittää hieman helpommaksi...? [;)]

Siis ei millään pahalla! :)
Romppis
Junior Member
Junior Member

vauhtimamma kirjoitti: niin kun haulla lukee yhden jutun niin toisen jutun lukemiseen tarvitsee tehdä haku uudestaan
Minulla myös välillä näin, välillä taas vanha haku pysyy muistissa. En tiedä mistä johtuu. Todennäköisesti minusta :roll: .
kylpyankka
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Re: Haku-toiminnosta

Viesti Kirjoittaja kylpyankka »

Romppis kirjoitti: Monia hakemistani asioista käsitellään useammalla foorumilla.
Varmaan oletkin sen jo huomannut, että forum -kohdan voi jättää rajaamattakin. Tällöin haku hakee kaikilta a-w:n forumeilta haluamaasi juttua.
Romppis
Junior Member
Junior Member

Juu, kyllä minä sen olen huomannut, mutta sitten tulee paljon esimerkiksi myydään- ilmoituksia, tms. joka ei vastaa hakemaani.
Mandinka
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mandinka »

Vai täytyykö hakea ensin yhdellä ja sitten toisella foorumilla samaa asiaa, kuten nyt olen tehnyt?
Käsittääkseni muuten ei onnistu, mutta jos jättää rajaamisen sieltä foorumiosiosta tekemättä ja laittaa merkin siihen hakusanan alle kohtaan "Etsi kaikilla annetuilla ehdoilla" niin se antaa minusta parhaan tuloksen, useammalta aihealueelta, mutta rajaa turhuudet pois.
"Mä luin jostain..."
jusa
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jusa »

Romppis kirjoitti:Juu, kyllä minä sen olen huomannut, mutta sitten tulee paljon esimerkiksi myydään- ilmoituksia, tms. joka ei vastaa hakemaani.
Laita kategoriaksi keskustelualueet ja jätä muut avoimeksi niin ei tule myyntipalstaa.
Romppis
Junior Member
Junior Member

Ok, kiitos vastauksista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”