Mitkä akvaariokaupat kannattaisi käydä läpi?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mannervirta
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Mitkä akvaariokaupat kannattaisi käydä läpi?

Viesti Kirjoittaja Mannervirta »

Hei!
Mitkä akvaariokaupat kannattaisi käydä läpi Helsingin reissulla eli mitkä olisivat lähellä toisiaan sekä ajo-ohjeet selkeät? Missä akvaariokaupoissa olisi edullista ja monipuolista esim. kasvien/juurakoiden/tekniikan ostoa ajatellen?

En ole paljon käynyt pääkaupunkiseudulla, joten ehdottakaa mikä kauppa kannatttaisi ehdottomasti käydä läpi! Etten missaa mitään!!!!

Varsinkin edullisuus olisi valttia!
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

http://www.akvaariokeskus.com/

Ystävällinen ja asiantunteva palvelu, mukavat valikoimat. :)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Mannervirta
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja Mannervirta »

Entä onko espoon suunnassa hyviä akvaariokauppoja (lähellä ikeaa)?
Mika
Monnimies
Monnimies

Viesti Kirjoittaja Mika »

Leppävaario
Kurki
Pieni akvaariokauppa
Siniriutta
Lay down your soul to the gods rock `n' roll
Koukku
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Koukku »

Itse olen käyttänyt vain Leppävaarion ja Akvaariokeskuksen palveluita.

Molemmista saa hyvää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua. En ole edes vertaillut hintoja isompien ketjujen kanssa, koska olen kyllä valmis maksamaan vaikka vähän enemmänkin hyvästä ja laadukkaasta palvelusta.
Sami
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS, Labyrinttiyhdistys
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami »

Lainaan itseäni eräästä toisesta keskustelusta:

"Jos Helsingissä on aikaa, kannattaa ensin käydä Itäkeskuksen liikkeissä, Megaeläimessä ja Faunattaressa, jonka jälkeen menee metrolla Sörnäisiin. Sörnäisistä Ruoholahteen kulkee (puoli)virallinen akvaario-ratikka - nro 8. Kasi-ratikan reitillä on keskustan kaikki varteenotettavat akvaarioliikkeet alkaen Helsinginkadun Akvaario Arenasta, kulkien Mechelininkadun Pieni Akvaariokaupan ohi, päätyen Ruoholahden Helsingin Akvaariokeskukseen.
Kannattaa myös tehdä yksi pysähdys Linnanmäen kohdalla ja tutustua Sealifen yleisöakvaarioon"
-Sami-
kylpyankka
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kylpyankka »

Helsinginkadun Akvaario Arena
Onkos tuo vielä olemassa? Ihan kuin olis täällä tai jossain ollut juttua, ettei olis pystyssä enää.

Pieni akvaariokauppa lienee kalavalikoimansa puolesta kivoin liike, jossa olen käynyt. Monni-ihmiset toisaalta taas taitaa tykätä Akvaariokeskuksesta ja Leppävaariosta.
JuuLia
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja JuuLia »

Itsekin teimme porukalla reissun Helsingin liikkeisiin ja kalavalikoimaltaan suuren vaikutuksen teki kurki, valtavasti altaita verraten näihin keski-suomen liikkeisiin. Pieni akvaariokauppa oli myös näkemisen arvoinen ja Akvaariokeskuksessa todella ystävällinen palvelu!
Mymmeli81
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Mymmeli81 »

Akvaario kurki sekä Pieni akvaariokauppa ovat myös minun mielestäni tutustumisen arvoisia.
Sami
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS, Labyrinttiyhdistys
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami »

kylpyankka kirjoitti:
Helsinginkadun Akvaario Arena
Onkos tuo vielä olemassa? Ihan kuin olis täällä tai jossain ollut juttua, ettei olis pystyssä enää.

Pieni akvaariokauppa lienee kalavalikoimansa puolesta kivoin liike, jossa olen käynyt. Monni-ihmiset toisaalta taas taitaa tykätä Akvaariokeskuksesta ja Leppävaariosta.
Ainakin loka-marraskuussa, kun kävin pitkästä aikaa sielläpäin, oli Akvaario Arena pystyssä. Kalavalikoima tosin on supistunut n. kolmasosaan edellisestä kerrasta.

Myöskään firman kotisivuilla ei ole mainintaa, että olisi laitettu lappu luukulle.
-Sami-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”