2cm monniset ja taisto
Valvoja: Moderaattorit
2cm monniset ja taisto
Minulla on 2-3cm monnisia, pieniä nuo vielä ovat. Millonkas uskaltaisi taiston laittaa samaan altaaseen? Ei nuo kait yhtenä suupalana sentään mene, mutta tulisivatko silti syödyksi? Jatkossakin monnisen poikasia lienee tulossa, joten mikä olisi se kalanpoikasen koko vaatimus, ettei taisto syö? Voiko kääpiörasboroita esim koskaan laittaa samaan taiston kanssa? Kokemuksia?
Minulla on Taistolassa pojan seurana Hehkurasboroita ( niitä itikankokoisia kaloja ). Hyvin pärjäävät.
Paitsi tyttötaistot ehtivät syödä muutaman, jotka rikkoutunut lämmitin keitti elävältä. Sitkeimmät jäi henkiin sentään.
Kukaan ei ole tullut muuten syödyksi ja TaistoUkon julmistelutkin menee hukkaan ( on muuten lopettanutkin sen kannattamattomana ), kun rasboroita on niin monta, eikä ne tajua edes pelätä hurjimuksen pelottelua.
Paitsi tyttötaistot ehtivät syödä muutaman, jotka rikkoutunut lämmitin keitti elävältä. Sitkeimmät jäi henkiin sentään.
Kukaan ei ole tullut muuten syödyksi ja TaistoUkon julmistelutkin menee hukkaan ( on muuten lopettanutkin sen kannattamattomana ), kun rasboroita on niin monta, eikä ne tajua edes pelätä hurjimuksen pelottelua.
-
- Junior Member
-
- Advanced Member
- Viesti:
Laitoin poikasakvaan, jossa 1,5 senttisiä kuparimonnisia ja samankokoisia taistovauvoja, 2 noin 3 senttistä taistolasta. Seurauksena oli että yhdessä yössä tappoivat 3 albiinokuparia. Siirto nuorisolle tuli välittömästi takaisin seura-akvaan.
2 senttiset kuparialbiinot olen päästänyt poikashäkistä seura-akvaan, missä oli aikuisia taistoja. Silloin ei tapahtunut yhtään mitään. Tuo nuoriso vaikutti olevan verenhimoisempaa.
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
2 senttiset kuparialbiinot olen päästänyt poikashäkistä seura-akvaan, missä oli aikuisia taistoja. Silloin ei tapahtunut yhtään mitään. Tuo nuoriso vaikutti olevan verenhimoisempaa.
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viola & eläintarhantynkä