Mistä huulirihmoja?

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
iisa
Member
Member

Mistä huulirihmoja?

Viesti Kirjoittaja iisa »

Haluaisin akvaarioni täytteeksi vielä huulirihmapariskunnan, mutta kun mistään ei löydy! :( Oon kiertäny käsittääkseni kaikki Oulun akvakaupat, mutta niissä ku myydään vaan eioota. Onko siis teillä Oululaisilla tietoa lähialueen akvaarioliikkeestä, jossa kyseisiä kaloja olis? Ei viittis alka tilaankaa, jos jossain päin on valmiina. Ja laiska ku oon. [:I]
Larre
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Larre »

Tästä ei sulle varmaan apua ole, mutta täällä meillä päin niitä on aina ja on niitä mullakin parvi :)
nannu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja nannu »

Hei,
Kempeleen Zeppeliinissä on yksi lemmikkikauppa, ja kannattaa soittaa Lilzoon Oulunsalon liikkeeseen, siellä on käsittääkseni ihan reilusti altaita ja kaloja.
Oletko kysynyt, suostuvatko tilamaan? Itse en ole vielä kysellyt tilaamista mutta todennäköisesti aion jossain vaiheessa kauppoja hiillostaa tällä asialla, kunhan nyt pääsisi yksimielisyyteen itseni kanssa mitä kaloja haluan! Haluan kaikkia kaloja, ongelma on vain tilan- ja rahanrajoittuneisuus :P
oppo
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja oppo »

Larre kirjoitti:Tästä ei sulle varmaan apua ole, mutta täällä meillä päin niitä on aina ja on niitä mullakin parvi :)
Onhan se ihan kiva että teillä päin on niitä, mutta missä se teillä päin on? Käyttäjätiedoissasi ei lue sitä. :roll:

Mulla ois täällä tampereelle ko.kaloja myynnissäkin, et ois tänne päin tulossa? Muuten olisin voinu tuodakkin sinne päin hiihtolomareissun yhteydessä, mutta en ole tulosssa tänä vuonna niille nurkille.

:|
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
iisa
Member
Member

Viesti Kirjoittaja iisa »

En enää kaipaakaan rihmakaloja akvaariooni, nykyiset asukit riittävät. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”