Perhoskirjoahven
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
Perhoskirjoahven
Olen ottamassa perhospariskunnan , mutta pitäiskö sittenkin ottaa 2 naarasta jos uros onkin oikea seksipeto? Olen vain kuullut että joskus uros voi olla hyvinkin agressiivinen ja naaras kuolee aika äkkiä jos jahtaaminen on kovaa.. 

-
- Junior Member
Minulla on myös pariskunta. Aiemmin oli myöskin yksi pariskunta, josta ukko kuoli yön aikana ihan yllättäen. Edellisenä päivänä ei vaikuttanut yhtään huonokuntoiselta. Vaimoke alkoi sitten menettää väriään ja oletin sen vain olevan yksinäinen ja hommasin sinne uuden pariskunnan, olleet nyt noin viikon. Ensimmäisenä iltana tämä teki tuttavuutta kovasti uuden ukon kanssa ja karhasi uutta naarasta. Nyt onkin osat toisin päin. Tämä pariskunta jahtaa nyt vuorostaan tätä vanhaa naarasta ja sanoisin, että entistä värittömämpi on nyt. Erityisesti tämä uusi naaras on häjy.
Aamulla ilmeisesti ovat myös nyt munineet ja kovasti suojelee tämä naaras niitä muniaan ja jahtaa entistä enemmän tuota vanhaa naarasta.
Olisiko neuvoja mitä tehdä? Lisää naaraita?
Lisättäköön vielä, että aika uusi olen näiden kalajuttujen kanssa.
Aamulla ilmeisesti ovat myös nyt munineet ja kovasti suojelee tämä naaras niitä muniaan ja jahtaa entistä enemmän tuota vanhaa naarasta.
Olisiko neuvoja mitä tehdä? Lisää naaraita?
Lisättäköön vielä, että aika uusi olen näiden kalajuttujen kanssa.