Hei!
Pitäisi hieman lisäillä kaloja tuonne 180 litraseen purkkiin..
Elikkäs siellä asustaa nytten 1 juovarihmakala..kaverit kuoli
16 Intiaanisulkaa
7 kuparimonnista
1 sinirapu naaras
1 partamonni koiras
2 leväkatkaa
Haluaisin toisen parven jotain pieniä ja värikkäitä kaloja..muuta ei varmaankaan ehkäpä muutama kuparimonninen lisää
Nuista juovarihmakaloista en oikein pitänyt..ne on niin säikkyjä ja arkoja että kasvien lomassa lähinnä piilottelivat...tuo yksikin rihma taitaa kanssa kuolla tässä..olihan ne jo ainakin 3 vuotiaita:)
Vesiarvot on pH 7
KH 3
GH 6 tai 10
NO2 0
NO3 alle 10
Lämpötila on 26 astetta
Ehdotelkaas jotain pientä värikästä ja rohkeeta kalaparvea ja sen määrää..
Pieni muutos kalastoon, ehdotuksia?
Valvoja: Moderaattorit
hmm..
Neontetrat ei varmaankaan käy tonne mun altaaseen?
..ne vois kyllä olla aika kivoja...
käviskö joku muu tetra laji tuonne..mielellään sellainen missä ei olis tuota "läpinäkyvää" osaa, kun inkkareissa se jo löytyy..vähän muunlaista väriä tuo allas kaipaisi!
käviskö joku muu tetra laji tuonne..mielellään sellainen missä ei olis tuota "läpinäkyvää" osaa, kun inkkareissa se jo löytyy..vähän muunlaista väriä tuo allas kaipaisi!
Re: hmm..
Kardinaalitetroja? Ovat lähes samannäköisiä kuin neonit, mutta kestävät lämpöisempää vettä.leitz84 kirjoitti:Neontetrat ei varmaankaan käy tonne mun altaaseen?
En kyllä tiedä mahtuuko, siihen en sano mitään, kun varmasti en osaa kertoa.
Mun ehdotus olis että ottais sen sinirapusen pois sieltä ja hankkis vaikka muutaman monnisen lisää tai sitten muutaman katkiksen lisää.
Inkkareiden parven vois kasvattaa vaikka 20 pyrstöön tai sitten vastaavasti alentaa vähän lämpötilaa ja hankkia niitä haluamiasi neontetroja vaikka sen 15-16 pyrstöä.
Inkkareiden parven vois kasvattaa vaikka 20 pyrstöön tai sitten vastaavasti alentaa vähän lämpötilaa ja hankkia niitä haluamiasi neontetroja vaikka sen 15-16 pyrstöä.