Miljoonakalojen oikeaoppinen ruokinta
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
Miljoonakalojen oikeaoppinen ruokinta
Haluaisin vihdoinkin saada varmuuden miljoonakalojen oikeaoppisesta ruokinnasta. Kasvisperäistä ruokaa ainakin ilmeisesti pääravintona, mutta miten usein suositellaan annettavaksi eläinperäistä ruokaa kuten surviaisia?
Tuolta löytyy artikkeli miljoonakalasta: http://www.aqua-web.org/docs/
Pystyy syömään vain pieniä määriä kerrallaan, joten hyvä ruokinta tapahtuisi usein ja vähän kerrallaan. On siinä jutussa varmasti muutakin - ehkäpä puhutaan hyönteisten toukista. En enää muista.
Ötököitä pitääkin ruveta antamaan kun nyt uusille miljoonakaloilleni olen antanut vain hiutaleita, Tetra Phylliä varsinkin.
Pystyy syömään vain pieniä määriä kerrallaan, joten hyvä ruokinta tapahtuisi usein ja vähän kerrallaan. On siinä jutussa varmasti muutakin - ehkäpä puhutaan hyönteisten toukista. En enää muista.
Ötököitä pitääkin ruveta antamaan kun nyt uusille miljoonakaloilleni olen antanut vain hiutaleita, Tetra Phylliä varsinkin.
-
- Starting Member
- Viesti:
Keino tämäkin...
Itse annan pääasiassa perusruokaa kaloilleni,ja välillä kokeilen jotain itsetekemiäni kalanruokia,että mitä kalat niistä pitävät...ainut,joka on lähes kaikkiruokainen,on monniseni.
Älkää herättäkö nukkuvaa karhua!