Kysyn nyt teiltä viisaammilta,onko tämä ihan mahdoton idea,vai toteutuuko unelmani?Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Valvoja: Moderaattorit
Vaan kun se kasa ei pysy paikoillaan jollet tue sitä jotenkin.Tikruliini93 kirjoitti:Sitten sain kivan idean;mitäs jos kasaisin akvaarion keskelle tai johonkin nurkkaan ison keon hiekkaa,ehkäpä joku 20cm?
Itse antaisin olla pelkän muovisen tuen varassa, jos siellä kerran sellainen on pohjalasia tukemassa. Ei siis muita pehmikkeitä, ellet saa sitä pelkän pohjalasin ja jalustan väliin.Tikruliini93 kirjoitti:Pohjalasinkin pitäisi periaatteessa kestää. Riittääkö pelkkä retkipatja pehmukkeeksi, vai pitääkö laittaa styroksiakin? Nimittäin tuo on MP:n akvaario, ja niissä on se muovijutska (miten sen nyt ilmaisisin?)alla, niin miten sijoitan sen retkipatjan, altaan ja sen muovisen tuen allekko? Vai altaan ja muovisen tuen väliin? Ja taas pulassa
Minulla on 200-litrainen MP:n allas. Voi olla että altaidemme kehikot ovat keskenään vähän erilaiset, mutta enpä itse jättäisi kehikkoa pois laskuista. -On kai sillä jonkinlainen tukevoittava vaikutus altaalle. Jos väen vängällä haluat jonkin pehmikkeen laittaa (kuten minäTikruliini93 kirjoitti:Onko sinulla Kaizu yhtään MP:n akvaariota? Minä ajattelin vaan sitä, että voiko sen akvaarion mukana tulleen muovisen alustan jättää kokonaan pois?
Vähän epäilinkin, että näitä on monenmoisia riippuen altaan koosta ja valmistusvuodesta-Alix- kirjoitti:Kaverini mp altaan heppoinen muovialareuna ei kyllä tue eikä tukevoita yhtään mitään. Semmoinen kaamean pehmeä liru se on joka ehkä korkeintaan on näkösuoja sorakerrokselle... Kädellä kehikon olisi saanut väännettyä melkein kahdeksikoksiItse olisin heti ottanut sen pois, mutta kaveri halusi pitää sen siinä.