Minä ainakin laittaisin taustalle miekkiksen viereen kummallekkin puolelle jonkun köynnöstävän, ja etualalle matalempia melalehtiä kun näyttää niin tyhjältä. Mutta kuitenkin makuasia kuinka paljon kasveja haluaa
Noista leivinpaperitaustoista. Vanhat keskustelut on ok, mutta kuvat on aikojen saatossa poistuneet ko. henkilöiden kotisivuilta. Yhtään kuvaa en ole ikinä nähnyt näistä. Voisiko joku laittaa tänne kuvan omasta leivinpaperitaustaastaan?
Kasvisi näyttävät todella kauniilta ja kadehdittavan hyvinvoivilta, mutta itse laittaisin jotain matalaa kasvia etualallekin - ja ottaisin kiven ja ruukun pois.
Minäkin ottaisin ruukun pois ja kivikään ei kovin minua miellytä. Toisenmuotoinen sopisi tuonne paremmin.
Siirtäisin myös kantoa joko vasempaan tai oikeaan laitaan. Eteen todellakin kannattaa laittaa jotakin kasvia. Itselläni on kääpiämiekkaa ja se on ihan kivan näköistä ja aika nopea kasvuista.
Akvaariossasi voisi olla myös hieno jokin kanto, minkä laittaisi pystysuuntaan toisen kannon taakse. Et kertonut akvaariosi kokoa, mutta oletan kuvasta sen olevan n.100? Akvaarion mita olisi kiva tietää, jotta voisi suunnitella kaveja.
If you focus on what you've left behind, you'll never be able to see what lies ahead