Kirsikkabarbit + timanttitetrat, mitä syntyy?

Barbit, rasborat, seeprakalat, kardinaalikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
eläintenystävä
Starting Member
Starting Member

Kirsikkabarbit + timanttitetrat, mitä syntyy?

Viesti Kirjoittaja eläintenystävä »

Tapahtuuko kauhea katastrofi, jos nuo yllämainitut lajit yhdistää? Onko kirsikkabarbi kauhea evännyppijä, joka söisi timanttien evät hetkessä? Akvaario on 530-litraa ja timantteja tulisi olemaan n. 10 kpl, kirsikkabarbeja n. 15-20 kpl.
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Kirsikkabarbit+timanttitetrat, mitä syntyy?

Viesti Kirjoittaja Lisa »

eläintenystävä kirjoitti:Tapahtuuko kauhea katastrofi, jos nuo yllämainitut lajit yhdistää? Onko kirsikkabarbi kauhea evännyppijä, joka söisi timanttien evät hetkessä? Akvaario on 530-litraa ja timantteja tulisi olemaan n. 10 kpl, kirsikkabarbeja n. 15-20 kpl...
En usko nypintä-ajatukseen. Tilaa näyttää altaassa olevan reilusti, joten kaikille löytynee oma "alueensa". Vilkkaana kalana timantti myös pääsee pötkimään pakoon jos kirsikka tulee jotain kukkoilemaan ;)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Kirsikkabarbit eivät nypi eviä toisin kuin muut barbit. Olen pitänyt kirsikkabarbeja lehtikalojen kanssa.
oshka
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja oshka »

No mun 4 kirsikkabarbia nyppi kahdelta taistikselta evät ihan kokonaan. Ihan kiva, että itse uskon kokemuksen kautta "nyppimisteoriaan" ;)
Täytyy olla hullu ettei sekoa.
What Ever! ;)
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja What Ever! ;) »

Kirsikkabarbit+timanttitetrat, mitä syntyy?
Apua; minä kun luulin, että täällä on taas joku risteyttämässä eläimiä :roll: (*väsyttää*)
eläintenystävä
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja eläintenystävä »

Ihan hyvin nuo timanttitetrat ja kirsikkabarbit on tän puoli vuotta samassa akvaariossa viettäneet. Molemmat kutevat säännöllisesti, eikä mitään nyppimisjuttuja yms. ole havaittu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Särkikalat”