Missä pit bull- plekoja?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Tuire
Junior Member
Junior Member

Missä pit bull- plekoja?

Viesti Kirjoittaja Tuire »

Moi!

Olen tässä päätynyt siihen, että altaaseen pitäisi saada parvi noita LDA 25:ia. Kävin tänään kolmessa pääkaupunkiseudun liikkeessä eikä niitä ollut yhdessäkään... :( Mistä niitä löytäisin? Eli jos joku on bonganut ko. plekoja viimeaikoina jossain pääkaupunkiseudun liikkeessä, olisin kovasti kiitollinen tiedosta, minne minun pitäisi ensi viikolla tieni suunnata niitä ostaakseni.

Puhelinkierros ei tässä vaiheessa enää taida toimia, kun kaupat eivät ole edes auki ennen maanantaita...

Tuire
Raita
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Raita »

Soittelin tuossa torstaina Helsingin Akvaariokeskukseen ja sieltä kerrottiin että mahdollisesti jopa tänään(?) tai sitten ensiviikon alussa on tulossa liikkeeseen LDA-025 parvi.

Kannattaa siis soitella alkuvíikosta kys. liikkeeseen.

Ei kyllä varmaan heti aknnata rynnätä ostamaan, jos ovat aluksi reissanneet pitkän matkan ja sitten taas uuteen reissuun. Varaa mieluummin niin että kerkeävät olla liikkeessä jonkinaikaa.

Näin ainaskin kuvittelisin/olen kuullut toimittavan [;)]
Anna-Marjatta
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Anna-Marjatta »

Mikäkin varasin hyvissä ajoin sokkelopartamonnit, joten kannattaa varata ajoissa mitä haluaa.
prboy
Monnispesialisti
Monnispesialisti

Viesti Kirjoittaja prboy »

Nimen "Pitbull" voisi pikkuhiljaa jättää yksinomaan koirien käyttöön. Kyseisellä kalalla on nykyisin kotimainen nimi, katinkultapleko. Jos haluaa käyttää tieteellistä nimeä on tyydyttävä nimeen Hypostominae sp., koska edes sukua tälle lajille ei ole vielä pystytty määrittämään. Kolmas kelvollinen nimi on LDA 25.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”