Vihdoinkin kuvia malaweistani joita lupasin..

Malawi- ja Tanganjika-akvaariot, kalat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kamppu
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Vihdoinkin kuvia malaweistani joita lupasin..

Viesti Kirjoittaja Kamppu »

Tässä on kuvia mm. Lähdekaivolle joita lupasin jo jonkin aikaa sitten. Se miten saan kuvat näkymään tekstini kanssa meni aivan liian tekniseksi tällaiselle tumpelolle kuin minä :roll: joten päädyin tähän vaihtoehtoon. Kuvat löytyvät osoitteesta http://spaces.msn.com/members/jagulaari/
Izzelle tiedoksi, että kalat alkavat selvästi kotiutua. Iso koiras Flavus vaihtaa väriään tämän täsä ja silloin kun on upeimmillaan ei tietenkään kameraa ole käsissä.
Kalastoa tässä reilussa 600L altaassa on 10 polittia, 5 msobo deep tanzania, 9 socolofia ja 5 flavusta. Tarkoitus olisi kasvattaa kalastoa ainakin 5.llä deep tanzanialla ja muutamilla socolofeilla.
Käytössä kun ei ole kunnon järjestelmä digikameraa on kuvien laatu vähän sitä sun tätä, mutta koittakaa kestää :mrgreen:
Kaikille oikein mukavaa ja lämmintä kesän jatkoa. Nauttikaa siitäkin kalojen ihailun lomassa.
Sydämellinen pila, vai pelkkä onnettomuus?
Kamppu
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Kuten sanoin olen tumpelo...
Nyt pitäisi linkin toimia :mrgreen:
malawi
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Fisut

Viesti Kirjoittaja malawi »

On kyllä tosi magee! Just kun on tollanen iso akvaario saa semmoista avaruutta kivien yläpuolella jossa näkyy hyvin kun kalat ui. Muutenkin todella hyvä sisustus, toi hienoo hiekkaa on aika kiva kans, harkitsen itekkin nyt sen hankkimisen ;). Minulla on vaan 120L kiven ulottuu pintaan asti ja on kyllä aika ahtaan näköinen, mutta kun kalat on lisääntyny niin niitä piilopaikkoja tarvitaan!
Kamppu
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Kiitos kiitos mukava kuulla, että pidit :)
Meillä kun tämä harrastus, ei vielä niin vanha ole niin aina arveluttaa onko kaikki oikein ym. Piilopaikoista olen ollut huolissani, mutta kyllä niitä ilmeisesti ihan hyvin on, koska kalat uiskentelevat näkyvillä paljon, eikös se ollut sen merkki, että tuntevat itsensä turvatuiksi tai jotain :? Hauskaa on kalojen seuraaminen kaivuu puuhissaan ja nahisteluissaan. Vielä kun alkaisivat lisääntymään :mrgreen: Kummasti tämä vain meinaa viedä mennessään, kun jo varovasti olen alkanut puhua miehelle toisen suuremman altaan hankinnasta... Vaatii, kyllä vielä pehmitystä :mrgreen:
malawi
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

huh

Viesti Kirjoittaja malawi »

ai vielä isompi! Sullahan on iskeny kunnon malawi buumi :mrgreen: Kuule kyllä niitä poikasia tulee ja sen jälkeen sä vaan toivoisit ettei niitä enään tulis. Mulla on yksin sinihuuli naaras joka oli ennen oikeesti aina heti peräikkäin kantamassa mätiä suussa, en menny ku ihan muutaman päivää ja taas oli suu pullollaan 8O , nyt vaan kävi sillein et viime viikolla se uros kuoli, oli aika iäkäs herra! :cry:
Cimmerian
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cimmerian »

Ei kai toista 'suurta' malawi allasta?
Kamppu
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Näinhän se miehenikin vastaa kun asiasta puhun... Saan kuulemman harkita asiaa jouluun saakka ennen kuin suostuu vakavasti asiasta keskustelemaan kanssani. Olen kuulemman hieman kärsimätön uusien asioiden suhteen :mrgreen:
lähdekaivo
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja lähdekaivo »

Hienon akvan olette tehneet.Kiitos kuvista.Tuo "turkoosiin" sävyttyvä
tausta on viehko ja korostaa kivien ruskeita eri sävyjä ja ääriviivoja.

Onko tuo tausta "maalattu" juuri tuon väriseksi vai muuttaako valaistus tai kamera sitä?Millaiset putket ovat?
Always look on the bright side of life
Kamppu
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Lomalta palattuamme tuskin näin akvaariosta läpi... Appiukko joka oli kaloja syöttämässä reissumme aikana oli avannut verhot ja sälekaihtimet, jotta kalat saisivat luonnolistakin valoa... No onneksi levän saa pois ja kalat olivat kaiki hyvin voivia, huomasin jopa ps. msobo deep tanzanian hautovan :mrgreen: Politin poikasia ui muutamia jo altaassa joten nyt näyttää siltä, että kyllä ne alkavat lisääntymään :) Vielä ei kylläkään vaivaksi asti!
Lähdekaivolle, kamera tekee tepposen taustan kanssa, se on paljon tummempi, ei ollenkaan noin turkoosi kuin kuvissa näyttää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Malawi ja Tanganjika”