Itse hankin ensin huntueväisen marmorin ja sille kaveriksi tavallisen vastaavan. Ovat kuteneet onnistuneesti ja hoitaneet varsin mallikkaasti poikueitaan. Ilokseni huomasin että saimme risteytyksestä myös huntueväisiä dalmatin- penskoja
Huntueviä ja värimuunnoksia lehtikaloissa
Valvoja: Moderaattorit
-
-Anze-
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura Ry
- Sukupuoli: Nainen
Huntueviä ja värimuunnoksia lehtikaloissa
Minkä sorttisia lehtikaloja altaassasi uiskentelee?
Itse hankin ensin huntueväisen marmorin ja sille kaveriksi tavallisen vastaavan. Ovat kuteneet onnistuneesti ja hoitaneet varsin mallikkaasti poikueitaan. Ilokseni huomasin että saimme risteytyksestä myös huntueväisiä dalmatin- penskoja
Evätkin ovat hurjan pitkät tavallisiin verrattuna. Ylvään näköisiä.
-Rentoudu ja anna hermojesi levätä. Anna itsellesi aikaa olla ajattelematta mitään!-
Altaat 1550l & 820l Malawi & 126l Juwel & 45l
Meillä on kutuparina yhdessä altaassa marmori ja koi. Poikasia on paljon ja ne ovat sekavärisiä. Toisessa altaassa elelee myös koi ja luonnonmuoto, naaraita molemmat ja toimivat nyt kummitäteinä osalle poikasista. Erakkona, siis ilman muiden lehtisten seuraa saa toistaiseksi elellä kiukkuinen koi ukko. Jos tilaa olisi ottaisin mustan miekkosen ja koittaisin parittaa tädeille.
Samppari: Oon nähnyt n. 60 cm korkeassa altaassa olevia lippuja, jotka eivät sielläkään mahtuneet pitämään eviään suorassa, eli olivat siis itse evineen suurempia kun sen 60cm.. joten en todellakaan suosittele
Meillä Luonnonmuotoja aikuisia + 2 ihan pikkuisia timantteja ja yksi pieni gold. Nätisti käyttäytyvät kaikki, odottelen kutuparien muodostumista, ainakin 2 pariskuntaa ajattelin pitää.
Meillä Luonnonmuotoja aikuisia + 2 ihan pikkuisia timantteja ja yksi pieni gold. Nätisti käyttäytyvät kaikki, odottelen kutuparien muodostumista, ainakin 2 pariskuntaa ajattelin pitää.
Kaunis Ameebamutantti, Loputtoman Arktinen Navigoija ja Emeritusprofessori sekä Ihailtavan Taidokas Iskunvaimenninkauppias
-
golden nugget
- Junior Member

Meillä polskii 6 pientä lehtistä, ja kädet on kyynärpäitä myöden ristissä, että heistä muodostuisi edes yksi kutupari....
Kuusikossa on 1 marmori, 2 dalmatinia, 1 kulta, 1 musta ja 1 luonnonvärinen. Kaikki normaalieväisiä.
Oliskos jossain hyvät nettisivut, jossa olisi kuvia näistä kaikista värimuunnoksista? Mulle ainakin nuo koi, koi diamond, punainen ja kartta ovat aivan uusia käsitteitä (löytyi Viherkalan kalalistalta), ja haluaisin nähdä millaisia ovat.
Kuusikossa on 1 marmori, 2 dalmatinia, 1 kulta, 1 musta ja 1 luonnonvärinen. Kaikki normaalieväisiä.
Oliskos jossain hyvät nettisivut, jossa olisi kuvia näistä kaikista värimuunnoksista? Mulle ainakin nuo koi, koi diamond, punainen ja kartta ovat aivan uusia käsitteitä (löytyi Viherkalan kalalistalta), ja haluaisin nähdä millaisia ovat.
-SYÖKÄÄ KANAA!-
-
-Anze-
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura Ry
- Sukupuoli: Nainen
http://www.akvaariolaakso.fi/catalog/in ... 027e9fe1b4
tuolla oli nuo perinteiset. Jos jollain pätevämmät sivustot tiedossa niin ilmoita ihmeessä!
tuolla oli nuo perinteiset. Jos jollain pätevämmät sivustot tiedossa niin ilmoita ihmeessä!
-Rentoudu ja anna hermojesi levätä. Anna itsellesi aikaa olla ajattelematta mitään!-
-
golden nugget
- Junior Member