Hello! Olen aatellut poretinta minun akvaani ja en ole varma, että voiko sitä laittaa 53 litraiseen akvaan? Kaloja on ihan mukavasti ja kasveja on takaseinällä... pienes ja valaisevat kuplat oisivat terää...
siis voiko 53lit akviin laittaa poretinta?
Porettimesta kysyisin
Valvoja: Moderaattorit
Tarkoitat ilmeisesti hapetinta eli sitä mikä tekee niitä kuplia.
Kyllä voit ihan rauhassa laittaa. Itselläni on 26 litrasessa poikas-altaassa sellainen ja tuopahan vähän lisäliikettä pintaan ja tuohan se myös kivaa näköä lisää.
Ja pitää muistaa, että ei sitä tarvi pptää täisillä eli on olemassa hanoja letkuihin ja itse hepettimessakin on säätöjä joissakin malleissa. Eli jos haluaa vaan lisää ulkonäköä.
Kyllä voit ihan rauhassa laittaa. Itselläni on 26 litrasessa poikas-altaassa sellainen ja tuopahan vähän lisäliikettä pintaan ja tuohan se myös kivaa näköä lisää.
Ja pitää muistaa, että ei sitä tarvi pptää täisillä eli on olemassa hanoja letkuihin ja itse hepettimessakin on säätöjä joissakin malleissa. Eli jos haluaa vaan lisää ulkonäköä.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
Ei karkota, siihen siitä ei ole mitään apua. Kyllä ne kotilot parhaiten häviävät kun vain poistaa kaikki mitkä löytää. Jos nyt edes haluaa kaikista kotiloista eroon, pieninä määrinä ovat ihan mukavia ja hyödyllisiä.Roosa-94 kirjoitti:ainiin ja karkottaako poretin kotiloita? Olen kokeillut vaikka mitä kotiloittenkanssa ja on niitä vähän lähtenytkin jo...
Dixi et animam levavi.
Ei kyllä valitettavasti poista. Tuon kokoiseen on kaikki ktilonsyöjätkin liian isoja. Pitää vaan yrittää litsata niitä kotiloita minkä kerkeää ja täältä aqua-web:istä löytyy kyllä tietoa miten niistä pääsee eroon.Roosa-94 kirjoitti:ainiin ja karkottaako poretin kotiloita? Olen kokeillut vaikka mitä kotiloittenkanssa ja on niitä vähän lähtenytkin jo...
Malawi - hietikko-biotoppi