![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hämeenlinnalaiset akvaarioharrastajat
Valvoja: Moderaattorit
Hämeenlinnalaiset akvaarioharrastajat
Mihinkä ovat kadonneet hämeenlinna akvaario harrastajat?? Seuramme on jo jonkin aikaa ollut pystyssä, mutta aikas vaisua on ollut vaikka olemme jotenkin yrittäneet mainostaa. Tiedän että olemme kuitenkin niitä hitaita hämäläisiä ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sama juttu täälläkin.tiinu kirjoitti:Asun Hämeenlinnassa, mutta en kuulu seuraan... En ole saanut aikaseksi ottaa tarkempaa selvää siitä, ehkäpä nyt olisi korkea aika=)
Tosin 20 vuotta olen akvaarioharrastusta saanut harrastettua ilman seuraakin

Vaikka eipä kai siitä seuraan kuulumisesta haittaakaan olisi.
Kanta-Hämeen akvaarioseurasta infoa täällä http://koti.virpi.net/k-has/
Tersos!
Asun myös HML:ssa, mut en myöskään ole seurassa. Akvaariota olen harrastanut joku kolmisen vuotta vaimoni kanssa, vaihtelevalla menestyksellä
. Katoin noi web-sivustot ja ihmettelin, että ette ole saanut sinne enempää tietoa ja muutenkin sivustoja voisi vähän tuunata. Eikö teistä joku opiskele tietotekniikkaakin? Kertokaapa vaan mitä toimintaa on tiedossa niin ehkäpä innostun liittymään seuraan.
Asun myös HML:ssa, mut en myöskään ole seurassa. Akvaariota olen harrastanut joku kolmisen vuotta vaimoni kanssa, vaihtelevalla menestyksellä

Ei toiminta oikein lähtenyt käyntiin ja olemme katkolla ja mietimme mitä tekisimme. Lopettaako vai jatkaako, sitä en tiedä. Seura kaipaa todella innokasta uutta puheenjohtajaa viemään asiaa eteenpäin. Itse en kerkeä enään kun rupeaa muut asiat painaan päälle sen verran ettei aika vain riitä
( Talon rakennus puuhat )
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Jaahas, nyt on vuokrasopimukset kirjoitettu ja ensi kuussa muutan sitten Hämppäriin tuon satalitraiseni kanssa. Mutta en ole oikein seuraihmisiä ja opiskelu varmaan vie suurimman osan ajastani siellä, joten tuskin vilkastutan seuraanne laisinkaan .__.
Mielipuoli - se puoli joka mielii (:
saram.aamukaste.org
saram.aamukaste.org
Ja seuran sivut löytyvät osoitteesta ... ._.
saram.aamukaste.org
saram.aamukaste.org
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Eli nämä: http://koti.virpi.net/k-has/
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Näköjään sitä ei kaikkea pysty näkemään vaikka miten tihrustaisi ._.
saram.aamukaste.org
saram.aamukaste.org