Onko tämä ihan normaalia vai johtuuko siitä ettei ole vielä kotiutunut?
Valvoja: Moderaattorit
Varmasti paljolti paikasta kiinni. Kerran olen jutellut eräässä liikkeessä myyjän kanssa, joka ruokki juuri kaloja surviaisella, että juu meillä annetaan näitä melkein päivittäin. Siellä kyllä olikin komian muhkeita helmimonnisia.Pelkkä aloittelija kirjoitti:Tiedättekö yhtään että annetaanko akvaario kaupoissa niille jotain surviaisen toukkia tms..?
mulla on kardinaalitetroja.. ainakaan vielä ei ole evät olleet ruokalistallaViola kirjoitti:Joo taistot jää kyllä tetrojen kanssa toiseksi. Anna ensin tetroille jotain hiutaletta ja sitten "taistoruokaa". Johtuu kyllä mitä tetroja sinulla on. Mulla on inkkareita ja neontetroja taistojen kanssa samassa...on helposti taistojen evätkin ruokaosastolla
Mun hunajarihma (ostettu eilen) oltuaan akvassa 30 min oli tutkinut kaikki paikat. Näin sen jopa juurakon allakin partamonni kyttäs sen vieressä sen näkösenä että: ala vetää tää on mun aluetta!!jenniliini82 kirjoitti:mein taistolla(koiras) tuntuu aina olevan noita jos jonkin moisia nirhamia ja haavoja. Ärsyttää jo jonkin verran, onhan se hienoo että on tuommoinen utelias kala, mutta tarviiko sitä sitten tunkea niin paljon joka paikkaan...?se kyllä nimittäin tonkii kaikki paikat. onko muidenkin taistot samanlaisia?