Hei!
Olen yrittänyt tunnistaa kolmea monniani kaikkien kirjojen yms. avulla mutta en tiedä mitä ne on. Ne tuli mulle kun ostin joku aika sitte käytetyn akvan ja se myyjäkään ei niistä mitään tiennyt. ne on niitä on minulla kolme ja ne on n.10-15cm pitkiä mustia ja tykkäävät oleskella selällään tuolla yleistä keskustelua akvaarioista palstalla on kohta aamu-tv niin luulen että pentti rassilla on sellainen monni siinä klo 8.21 kohdassa se on musta ja uiskenteli välillä selällään.
Itselläni ei ole kuvaa omista monneistani...olisiko joku ripsimonni??
Monnin tunnistus
Valvoja: Moderaattorit
Aika mahotonta ilman kuvaa on tunnistella, mutta käy surffailemassa www.planetcatfish.com -sivuilla. Sieltä luulis löytyvän osviittaa..
-
- Member
- Sukupuoli: Mies
-
- Advanced Member
- Viesti:
Ajattelin ehdottaa sitä aasialaista "selkäuimaria", jollaisen tiedän löytyvän Rassiltakin - mustajuovamonniko se oli? Nokijuovamonni? Nyt on vanhalla oikosulku eikä nimi muistu mieleen, sori.
Mutta jos sillä on oikeasti imusuu, se on joku pleko. Tarkistapa vielä, ettet vain kutsu lerppahuulista tavallista suuta "imukupiksi" tai että uivatko ne monnisi oikeasti ylöspäin. Imukupin, jatkuvan selkäuinnin ja mustan värin yhdistelmää ei kaloista taida löytyä.
Mutta jos sillä on oikeasti imusuu, se on joku pleko. Tarkistapa vielä, ettet vain kutsu lerppahuulista tavallista suuta "imukupiksi" tai että uivatko ne monnisi oikeasti ylöspäin. Imukupin, jatkuvan selkäuinnin ja mustan värin yhdistelmää ei kaloista taida löytyä.