Yleinen virhe
Could not connect to smtp host : 111 : Connection refused
mitä hitsiä tää tarkoittaa onko muilla ongelmia
Laura
Yv:tä en pysty lähettää
Valvoja: Moderaattorit
Yv:tä en pysty lähettää
- Millainen on kultakala, jolla on tupsulakki?
- Epätavallinen.
- Epätavallinen.
Re: Yv:tä en pysty lähettää
Tarkoittaa että yv:stä vastaanottajalle lähetettävän sähköposti-ilmoituksen (Uusi yksityinen viesti on saapunut) lähetys ei onnistunut. Itse yv on kuitenkin luultavimmin lähtenyt ja tämän voi tarkistaa katsomalla onko viesti 'Lähtevät' tai 'Lähetetyt' -kansiossa.Santra kirjoitti:mitä hitsiä tää tarkoittaa onko muilla ongelmia
Tai sitten yrittää lähettää vähän myöhemmin viestin uudelleen.
-
terrakotta
- Starting Member

Re: Yv:tä en pysty lähettää
Ai sitä se tarkoittaakin. Samainen ilmoitus ilmestyi minulle tänään ja sen seurauksena lähetin yhdelle ihmiselle saman postin kolme kertaa ja toiselle lähes saman postin kahdesti. Tosin minun lähetetyt-kansiossani ei heti lähetyksen jälkeen näkynyt, että olisin viestejä ikinä lähettänyt. Ne ilmestyivät sinne joskus myöhemmin jotenkin mystisesti. Vasta siinä vaiheessa tajusin, että taisi mennä sama viesti useaampaan kertaan. Ei voi enää mitään. Lähetettyä kun ei saa lähettämättömäksi.Pehis kirjoitti:Tarkoittaa että yv:stä vastaanottajalle lähetettävän sähköposti-ilmoituksen (Uusi yksityinen viesti on saapunut) lähetys ei onnistunut. Itse yv on kuitenkin luultavimmin lähtenyt ja tämän voi tarkistaa katsomalla onko viesti 'Lähtevät' tai 'Lähetetyt' -kansiossa.
Tai sitten yrittää lähettää vähän myöhemmin viestin uudelleen.