Itsesikiävä allas

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jokeri
Member
Member

Itsesikiävä allas

Viesti Kirjoittaja Jokeri »

Minulla on kotona hyvin erikoinen akvaario: siellä syntyy kaloja ihan itsestään. Allas on tuottanut jo yhden albiinomonnisen ja nyt se näyttää tuottaneen kaksi mitälie kalaa. Kyllähän minä se altaan asentelin ja käynnistelin juuri tätä tarkoitusta varten eli kudetukseen, mutten arvannut altaan hoitavan kaiken itsestään:)

Albiinomonnisen kutua tuohon altaaseen myönnän laittaneeni, mutta mitä ihmettä ovat kaksi tummanharmaata kalanpoikasta? Albiinoja ei minun mielestäni ainakaan. Ilmeisesti olen siirtänyt jonkun kalan kutua tuonne altaaseen kasvien mukana, koska ihan tietoisesti en kyllä mitään ole sinne siirtänyt. Mahdollisia epäiltyjä vanhempien lajiksi ovat mustakeisaritetrat, keltabarbit ja otot. No. Eiköhän tuo kohta selviä, kun kalat kasvavat riittävän suuriksi tunnistaa.
- Keittiössäni roikkuu katosta amppeli. Jossain toisaalla se löytyy pöydän äärestä -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”