2028.
Mites sellainen aine kuin ehfilav? Kauppias ehdottaa ehfimechin tilalle kyseistä laavakiveä, lisänä ehfisubstrat.
Plussia, miinuksia? En ole ennen kuullutkaan moisesta yhdistelmästä! Hänen altaissaan kuulemma on makaronit jo aikoja sitten korvattu laavakivellä. Kokemuksia? Ehfilav kenties vain halvempi vaihtoehto?
t.
Ehfilav vai ehfimech?
Valvoja: Moderaattorit
Ehfilav vai ehfimech?
Parasta ihmisessä on koira.
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Eikös tästä ollut juttua ihan justiinsa...? 

En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
..
Ainoalla eheimin sivulla mistä löysin siitä ymmärrettävällä kielellä tietoa, oli vain lyhyt maininta lammikoista. Kiinnostaa vain tietää miksi kauppias kauppaa sitä normaaleihin lasiakvaarioihinkin? Miksi se hyvää juuri lammikoihin? Ratkaisevat erot?
Tak.
Enpäs älynnyt alkeet-osastoa selata läpi, tekniikka tuntui suodatinmassoille vaan niin paljon oikeammalta paikalta. Hmm. Ja tuo haku pentele ei tottele minua laisinkaan
Noiden tietojen perusteella: taidan kuitenkin siihen täyttää sen 2028:n laavakivellä ja verrata sitä samassa altaassa pyörivään 2217:n ehfimechiin, sittenpä näen konkreettisia eroja ... ja kun minulla köyhänä ja kipeänä opiskelijana ei ole rahasta puute, niin voinhan aina vaihtaa sen laavan makarooniin jos alkaa kaduttamaan, tai toisin päin
.
Kiitämmä.
t.

Noiden tietojen perusteella: taidan kuitenkin siihen täyttää sen 2028:n laavakivellä ja verrata sitä samassa altaassa pyörivään 2217:n ehfimechiin, sittenpä näen konkreettisia eroja ... ja kun minulla köyhänä ja kipeänä opiskelijana ei ole rahasta puute, niin voinhan aina vaihtaa sen laavan makarooniin jos alkaa kaduttamaan, tai toisin päin

Kiitämmä.
t.