Plekot
Valvoja: Moderaattorit
Plekot
Vuosia akvaariotouhuista pois olleena, ihmetykseni oli suuri, kun täällä vouhkattiin PLEKOISTA. Aivan uusi nimi minulle, mutta pienen salapoliisityön avulla sain selville, mistä on kyse. Nyt enää kiinnostaa, mikä tekee ko. kaloista niin ylivertaisia, että niitä mainostetaan (täällä) pitkinpoikin?
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Ei kait AW:ssä vouhkota plekoista sen enempää kuin muistakaan kaloista?? Toisaalta plekot ovat usein siitä kalliimmasta päästä ja ihminen tykkää jutella rahasta... Itse pidän plekoistakin, ne ovat usein mielettömän kauniin värisiä (mutta on mielestäni plekot voittavia kaloja kuitenkin
)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Hmm... Edullinen pleko on myös hyvä pleko. Miten olisi vanha kunnon partamonni? *hihi*
Jotenkin persoonattomat tetrat yms. parvisählät eivät ole minun juttu. Plekoista löytyy jänniä yksilöitä, aivan samalla tavalla kuten sateenkaarikaloista, selkäuimareista, kirjoahvenista ja ja...
Jotenkin persoonattomat tetrat yms. parvisählät eivät ole minun juttu. Plekoista löytyy jänniä yksilöitä, aivan samalla tavalla kuten sateenkaarikaloista, selkäuimareista, kirjoahvenista ja ja...

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet