Suodatinvanuista
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Suodatinvanuista
Kun käytätte suodatinvanua ulkosuodattimissa, niin täytättekö kotelot aivan täyteen vai jätättekö hiukan vajaaksi? Itse olen tähän mennessä jättänyt hiukan vajaaksi eli en ihan täpösen täyteen.
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Mulla ei ole ikinä ennen ollut ulkosuodatinta ja eilen sain akvaarion mukana käytetyn Eheim 2217:n ilman letkuja.
Ja kysymys kuuluu et minkälaiset letkut ja mistä + miten se täytetään (järjestys) ja mitä kaikkea sisäkamaa pitää olla?
Ja kysymys kuuluu et minkälaiset letkut ja mistä + miten se täytetään (järjestys) ja mitä kaikkea sisäkamaa pitää olla?
Lapsi + 180l +63l http://anoliv.webs.com/ http://picasaweb.google.com/anoliv
~~Vaikka jotkut kivittävät eläimiä huvikseen, eivät eläimet kuole huvikseen vaan tosissaan.~~
~~Vaikka jotkut kivittävät eläimiä huvikseen, eivät eläimet kuole huvikseen vaan tosissaan.~~
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Joo tuli täytettyä itse täyteen suodatinvanuista.
Sisäkamana voi olla suodatinvanuja ja keraamisia "makarooneja". Saa akvaarioliikkeistä. Mulla ainakin on nuo makaroonit alimpana ja vanut ylimpänä.
No löytyisköhän noita letkuja akvaarioliikkeistä. Tai sitten voit kysyä jos joltain harrastajalta löytyisi käyttämättömänä.Mulla ei ole ikinä ennen ollut ulkosuodatinta ja eilen sain akvaarion mukana käytetyn Eheim 2217:n ilman letkuja.
Sisäkamana voi olla suodatinvanuja ja keraamisia "makarooneja". Saa akvaarioliikkeistä. Mulla ainakin on nuo makaroonit alimpana ja vanut ylimpänä.
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Re: Suodatinvanuista
Itse en laita ihan piripintaan, jätän n. puoli senttiä-sentti tilaa... En tiedä miksi, ehkä joku mielikuva siitä että virtaus olisi parempaa. Voinpi olla ihan väärässäkin... Vai onko sillä sitten mitään merkitystä? Kertokaa viisaat!maketzu kirjoitti:Kun käytätte suodatinvanua ulkosuodattimissa, niin täytättekö kotelot aivan täyteen vai jätättekö hiukan vajaaksi? Itse olen tähän mennessä jättänyt hiukan vajaaksi eli en ihan täpösen täyteen.
Kokeile Eheimin kotisivuja (www.eheim.de tai www.eheim.com). Sieltä löydät suodattimesi (products --› filters), ja valokuvan alla linkki "filter media", josta pääset kaavakuvaan jossa näet mitä ja miten siihen laitetaanilona kirjoitti:Ja kysymys kuuluu et minkälaiset letkut ja mistä + miten se täytetään (järjestys) ja mitä kaikkea sisäkamaa pitää olla?

Jos haluaa "merkkiletkua", niin sitä myydään akvaariokaupassa n. 40 euron hinnalla/muutama metri. Se on vihreää ja siihen on painettu Eheimin logo

Edit: Poistettu yläpuolelta täysin samansisältöinen viesti. Pehis
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.