Sateenkaarikirjot kutivat

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
hermanni
Junior Member
Junior Member
Viestit: 93
Liittynyt: 17:10, 07.08.2003
Paikkakunta: Kuopio

Sateenkaarikirjot kutivat

Viesti Kirjoittaja hermanni »

:mrgreen:
Mitäs minä nyt teen? Iso kivi on täynnä munia ja vanhemmat puolustavat niitä muilta kaloilta. :D

-Anja-
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2881
Liittynyt: 16:42, 21.10.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Sateenkaarikirjot kutivat

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

hermanni kirjoitti::mrgreen:
Mitäs minä nyt teen? Iso kivi on täynnä munia ja vanhemmat puolustavat niitä muilta kaloilta. :D
Toivot kovasti ettei muut kalat mene lähelle ottamaan turpaansa ja muistat olla säikkymättä kun laitat käden altaaseen ja ahvenet yrittävät pelotella sitä pois :D
Onnea vaan silti kovasti perhetapahtuman johdosta.
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Viesti Kirjoittaja Susamka »

Onneksi olkoon! Ja jos hyvin - tai huonosti, ihan miten sen ottaa - käy, niin sinua odottaa kohta tällainen näkymä.
Nämä tosin tulivat syödyiksi allastovereiden toimesta muutamassa päivässä ja seuraavat kudut on hoidellut täpläpleko nauttien "kaviaarista".
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
mustahai
Starting Member
Starting Member
Viestit: 13
Liittynyt: 11:24, 26.09.2002
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kiiminki

Onnea vaan,

Viesti Kirjoittaja mustahai »

sulla oli parempi onni kuin mulla. Yritin ostaa kaupasta "Pertille" kaverin (itseasiassa ostin varuilta kaksi), mutta eipä silti onnistunut. Nyt minulla on kolme ukkoa. :roll:
Oisko kellään tarvetta vaihtaa sateenkaaren sukupuolta...?
Ei omena kauas päästä putoa (Wilhelm Tell).
hermanni
Junior Member
Junior Member
Viestit: 93
Liittynyt: 17:10, 07.08.2003
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja hermanni »

No niin eli päivitän vähän mitä on tapahtunut.
Kalat siis kutivat perjantaina, valitettavasti en nähnyt itse tapahtumaa ja huomasin iltapäivällä että vahtivat munia. Tänään sitten (su) munat ovat kuoriutuneet ja ne on siirretty kalojen toimesta lähellä olevaan kuoppaan jossa melalehti samassa. Tätäkään tapahtumaa en ollut näkemässä mutta siellä ne piskuiset nyt ovat.

Olen pitänyt toista loisteputkea päällä yöllä että näkevät vahtia munia/poikasia. Saas nähdä nyt mitä tapahtuu ja selviytyykö yksikään poikasista.

Että tällaista. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”