Mitä kaloja kiekkojen kanssa 400 litraseen akvaarioon.
Kiekot ovat luonnon muotoja ja ne ovat sinikiekkoja. Niitä on kuusi kappaletta.
olen aatellut jossain vaiheessa ostaa sinne jotain tetroja mitä voisi laittaa.
antakaa ehdotuksia.
Mitä kaloja kiekkojen kanssa
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Minulle suositeltiin joitain rauhallisia tetroja, monneja ja monnisia. Itselläni on tällä hetkellä parvi neon- ja lyhtytetroja, 4 leopardimonnista ja täpläimumonni. Lisäksi olen hommaamassa vielä jonkun plekon.
Pääasia lienee, että kiekkojen kanssa pidettävät kalat eivät ole kovin ahneita ruuan suhteen, etteivät kiekot jää muille ruokaillussa toiseksi. Lisäksi muiden lajien on viihdyttävä samanlaisissa vesiolosuhteissa. Oma kalastoni on ainakin tähän asti toiminut hyvin.
Pääasia lienee, että kiekkojen kanssa pidettävät kalat eivät ole kovin ahneita ruuan suhteen, etteivät kiekot jää muille ruokaillussa toiseksi. Lisäksi muiden lajien on viihdyttävä samanlaisissa vesiolosuhteissa. Oma kalastoni on ainakin tähän asti toiminut hyvin.

-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Mitenkäs nuo neontetrat pärjäävät kiekkoaltaassa? Eikös niille tule kuuma siellä? Itselläni on sinineontetroja (tykkäävät lämpimästä) ja on ollut kardinaalitetroja.miukumau kirjoitti:Minulle suositeltiin joitain rauhallisia tetroja, monneja ja monnisia. Itselläni on tällä hetkellä parvi neon- ja lyhtytetroja, 4 leopardimonnista ja täpläimumonni. Lisäksi olen hommaamassa vielä jonkun plekon.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.