Kyselee tietämätön..
Partamonnien sukupuoli
Valvoja: Moderaattorit
Partamonnien sukupuoli
Minkä ikäisinä partamonneista pystyy tunnistamaan sukupuolen?Meillä on kaksi partamonnia, ollut meillä viitisen kuukautta, nyt noin. 5cm mittaisia. Toisella näkyy, ku oikeen tarkasti katsoo,niin pieniä "haivenia", mutta suuremmalla ei mitään..Suurempi mahdollisesti tyttö... 
Kyselee tietämätön..
Kyselee tietämätön..
Minulla on yhteensä 5 partista, jotka kaikki on tyttöjä vaikka partaa löytyy jokaiselta. Näillä pimuilla se parta on vaan semmoinen sänki tuossa ylähuulessa
. Jos "haivenet" alkaa kasvaa pidemmiksi ja ympäri "turpaa" niin silloin on kyseessä mitä suurimmalla todennäköisyydellä poikapartis. Parta alkoi kasvaa n. 5-senttisellä fisulla.
Pienimmät partikset, joita olen nähnyt kutupuuhissa, on olleet just tuommosia reilu 5-senttisiä. Uroksella ei ollut silloin vielä partaakaan, sänki vaan. Omat partikseni ovat kuteneet n. 10-senttisinä. Urokset olen saanut aina aikuisina, naaraat olen kasvattanut itse, joten tuo 10 cm siis naaraan mitta.mannu kirjoitti:Nuo "haivenet" löytyy tuolta sivuilta,ei siitä "ylähuulesta". Mutta tarkkaillaan tilannetta.Ja jos sattuu niin että kyseessä olisi tyttö ja poika,minkä ikäisinä niitä poikasia sitten tulee..
Tässä partiskuva, missä molemmat sängestä huolimatta on naaraita. Tuossa kuvassa ovat n. 5-senttisiä.

Tässä taas kuva pappa-partiksesta (kuvan laatu ei paras mahdollinen)