Miksi perhosukko kiukuttelee?

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
terra
Junior Member
Junior Member

Miksi perhosukko kiukuttelee?

Viesti Kirjoittaja terra »

Mulla on nyt altaassa 128l perhoskirjoahven pariskunta ja niillä kaverina maatiaisimumonni, 5lyhtytetraa ja 5 rubiinitetraa. Toi ukko ei tee elettäkään et se rupeis liehittelemään tuota tytteliä van ajaa sen kokoajan pois jos tytteli tulee yrittään lähettyville! Muuten tyttö kyllä on ihan reipas ja omaa hyvän ruokahalun eikä ollenkaan piilottele missään heinikossa.
Mikä avuksi? Siis pitäiskö niitä nyt olla useampi naaras vai peräti useampi pariskunta?Muuten kaikki sujunut tosi hyvin kun olen huolehtinut reilusta viikottaisesta veden vaihtamisesta!
Jessi
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Jessi »

Mulla on perhoskirjoahven pariskunta 73 litraisessa, ja kyllä meilläkin poika ajaa tyttöä takaa välillä ympäri akvaariota. 8O En uskoisi sen olevan kovin vaarallista, kunhan takaa-ajo ei ole kovin kiivasta tai koko ajan jatkuvaa.

"Vakoillessani" kaloja olen huomannut, että ne oleskelevat ihan sopuisasti, kunhan eivät näe minua (mahdollista ruokkijaa). Ruoka saa molemmat intoutumaan aika lailla. :)

Viime viikolla ne kutivat, mutta munat homehtuivat. Uutta kutua odotellaan kovasti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”