Kääpiöpallojen kutupuuhat

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Nica
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Kääpiöpallojen kutupuuhat

Viesti Kirjoittaja Nica »

Huomasin juuri että kaksi kolmesta kääpiöpallostani yrittävät ilmeisesti kutea. Koiras seuraa naarasta tiivisti ja hieman näykkien, naaras ei vaikuta kovin innostuneelta mutta ei myöskään lähde karkuun, näyttää siltä että se esittää "vaikeasti saatavaa" [;)] .

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Minkälaisiin paikkoihin nuo kutevat? Allas on hieman vaiheessa noin kasvuston kannalta, haittaako tuo?
Voinko tehdä mitään kudun auttamiseksi? Muuta kuin soittaa romanttista musiikkia?
Kertokaa pian te jotka tiedätte.

Hemmetti kun rupesivat hommmiin juuri kun olin lähdössä pacetunnille, eihän täältä nyt minnekään voi lähteä.
Nica

Pallokaloihin täysin hurahtanut.
Nica
Junior Member
Junior Member

Pitäisiköhän tuo kolmas pallo (tyttö) ottaa pois tuolta kun se näyttää välillä häiritsevän noita kahta muuta...? Entäs miten muiden kalojen laita?Pallot ovat siis seura-akvaariossa.
Nica

kaki8
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja kaki8 »

Tuolta sivulta löytyy loistava selvitys kääpiöiden kudusta ja muustakin.

http://www.rr.iij4u.or.jp/~kohda/en/en-dwarfpuffer.htm
They say if you play a Microsoft CD backwards you hear satanic messages. That's nothing, because if you play it forwards it installs Windows.
Nica
Junior Member
Junior Member

Kiitos, tuon sivun olen jo lukenut. Se onkin sitten ainoa josta olen löytäny kääpiöpallojen kudusta mitään :( .
Taitaa olla "vaara" ohi tältä erää, ei nuo tytöt sitten illemalla enää kinnostaneetkan poitsua.
Nica

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”