Palauttakaa joku nyt maan tasalle sanomalla, että se on ihan tavallista...(en nimittäin ole akvaarion kasveihin kovin syvällisesti perehtynyt)
Anubias kukkii
Valvoja: Moderaattorit
-
anniriikka
- Starting Member

Anubias kukkii
Olipas mukava yllätys tänä aamuna, kun huomasin että anubias on kasvattanut itselleen jonkunlaisen kukinnan tms. Muistuttaa lähinnä koivun kukintoa..Mitä tästä seuraa?!
Onko kenelläkään tietoa? Vai onko tämä ihan tavallista? Innostuinko siis ihan turhaan
No mutta akva on minulla ollut n. vuoden, anubiaat puolisen vuotta ja en voi muuta sanoa kuin, että hienolta tuntuu/näyttää
Palauttakaa joku nyt maan tasalle sanomalla, että se on ihan tavallista...(en nimittäin ole akvaarion kasveihin kovin syvällisesti perehtynyt)
Odotan huolestuneena tiedemiehien keksivän, että lehtisalaatti onkin kaiken aikaa ollut lihottavaa. -Erma Bombeck-
-
Tapio Martimo
- Advanced Member

-
anniriikka
- Starting Member

Kyllä se suht tavallista tuntuu olevan, mutta ei se vie siitä sitä kivaa tunnetta kuin huomaa että kukka on auennut omassa akvaariossa.
Ihan sama kuin muillakin kasveilla, minä ainakin iloitsen niiden kukinnoista aina.
Onnittelut Anubiaksen hyvästä hoidosta
Ihan sama kuin muillakin kasveilla, minä ainakin iloitsen niiden kukinnoista aina.
Onnittelut Anubiaksen hyvästä hoidosta
Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito jos sekään nyt niin kovin tärkeää..
-
anniriikka
- Starting Member

-
monniainen
- Junior Member

Jep..täysin normal..
Joo,mulla on anubias kukkinut putkeen jotain 8 kuukautta...
Ihan kiva jutska...![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ihan kiva jutska...
Varokaa! Akvaariohulluus on tartuvaa!
-
Tuntematon
- Senior Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Ei siis tule siemeniä, jos on kokonaan upoksissa?Tapio Martimo kirjoitti:No palautetaanOn se suht tavallista. Jos anubiaksesi on kokonaan upoksissa, ei kukasta tule siemeniä.
Kumma kasvi.
-
Fisustaja
- Senior Member

- Viesti:
Voiskohan sen kukkivan anubiaksen siirtää lähemmäksi pintaa esim suodattimen, kiven tai kannon päälle kasvamaan niin että kukinto pääsee veden pintaan? 
Jo yli puolet elämästä akvaarioiden parissa.
Antin & Annen kotisivut
Antin & Annen kotisivut
-
Tuntematon
- Senior Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti: