Onko muilla karannu näin nopeasti käsistä tää harrastus?

Valvoja: Moderaattorit
Kyllä joskus tuntuu että mopo on karannut käsistä, 25 vuotta olen käsiäni akvaarioissa uitellut, mutta tässä ennen nykyistä puolisoani oli muutaman vuoden akvaarioton kausi, mutta sitten homma lähti repeämään 60 litran altaasta uudelleen joka yhdessä hankittiin ja muutaman vuoden päästä ollaan tässä että sisällä on yli 2000 litraa ja ulkona yli 5000 litraa vettä':roll:'Tuulia kirjoitti:Aloitin akvaarioharrastukseni 4kk sitten ja nyt sitten rupes tekemään mieli isompaa. Meinattiin ekaks 500l ruveta hankkimaan, mutta ahneitakun ollaan niin eipäs riittänytkään. Saatiin hyvä tarjous 1000l ja ja.....Hupsista vaan, kohta ollaan ooonnnellisia ison altaan omistajia.
Onko muilla karannu näin nopeasti käsistä tää harrastus?![]()
Myyntiin ehkä pitäis laittaa 180 Juwel...Siitä sitten myöhemmin tuolla myydään palstalla
No juu. Vuosi sitten oli tähän aikaan talossa litroja vain 225 ja altaita yksi.Tuulia kirjoitti: Onko muilla karannu näin nopeasti käsistä tää harrastus?
Valintaa sopii tietenkin miettiä.Anna-Marjatta kirjoitti:Jos en olisi puolisoni kanssa kimpassa, niin silloin käy sillä tavalla että muutan omakotitaloni akvaariokaupaksi tai olohuoneeseen tulee iso allas
NiinpäAphrodite kirjoitti:Pitäisi perustaa akvaristeille oma AA-kerho...
"Hei olen Maria ja minä olen akvaarioaddikti..."