Tampereen kalavalikoima
Valvoja: Moderaattorit
Tampereen kalavalikoima
Millaiset ovat tämänhetken valikoimat Tampereen akvaarioliikkeissä? Huomenna auto suuntaa sinne ja tarkoitus olisi kiertää jos on kiertämisen aihetta. Onko tietoa?
They say if you play a Microsoft CD backwards you hear satanic messages. That's nothing, because if you play it forwards it installs Windows.
Moro,
Tuossa noita liikkeitä: http://members.surfeu.fi/jarte/kaupat.htm. Mielenkiintoisinpia paikkoja lienisivät -huom. tämä on vain allekirjoittaneen mielipide!- Coral, Viherkala sekä Reporanka.
---> Jani
Tuossa noita liikkeitä: http://members.surfeu.fi/jarte/kaupat.htm. Mielenkiintoisinpia paikkoja lienisivät -huom. tämä on vain allekirjoittaneen mielipide!- Coral, Viherkala sekä Reporanka.
---> Jani
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
tampereen akvaarioliikkeet
kalavalikoimat ovat hyvät tampereella ja asiantuntemustakin löytyy parhaiksi sanoisin coralin ja viherkalan. myös erikoisempia kalalajeja löytyy kunhan kyselet niin osaavat myyjät näyttää.
Tampereella on myös halvat hinnat, en ole muualla vielä halvempaa nähnyt
Tampereella on myös halvat hinnat, en ole muualla vielä halvempaa nähnyt

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
- Sukupuoli: Nainen
Lista Tampereen akvaarioliikkeistä, yhteystiedoista, aukioloajoista, ym. Sekä pienet arvostelut, joiden perusteella voit itse päättää, missä kannattaa vierailla
Itse asioin oikeastaan pelkästään Viherkalassa, siellä on hyvä ja monipuolinen kalavalikoima. Coral Aquariumissakin tulee joskus käytyä mukavan myyjän juttusilla

Itse asioin oikeastaan pelkästään Viherkalassa, siellä on hyvä ja monipuolinen kalavalikoima. Coral Aquariumissakin tulee joskus käytyä mukavan myyjän juttusilla

-
- Senior Member
- Viesti:
Vanhassa kotikaupungissani pistäydyin minäkin männä viikolla ja tietysti myös akvaariopuodeissa eli Viherkalassa ja Coralissa. Jälkimmäisessä oli aika epäsiistejä altaita ja paljon kuolleita ja huononnäköisiä kaloja
. Em. sen sijaan vakuutti; omistajanvaihdoksen jälkeenhän putiikki senkun entisestään paranee! Kalavalikoima oli monipuolinen, altaat siistejä, oheistarvikkeitakin löyti, mm. upeita isoja kantoja, hinnat olivat kohtuulliset ja palvelu asiantuntevaa - vaikka mulle taas joku miekkakasvi nokkamonnien syötäväksi myytiinkin melalehtenä...
.
Suosittelen siis lämpimästi Viherkalaa!

Suosittelen siis lämpimästi Viherkalaa!
Itse olen kantasiakas Safarissa. Siistit altaat, kalat kunnossa ja kasveja löytyy. Ehkä hieman kallista, mutta laadusta kannattaa maksaa.
Mutta kyllä coralissa ja viherkalassakin tulee käytyä. Myös Tampereen akvaario- ja lintuliikkeestä saattaapi löytyä ihan hyviä kasveja.
Mutta eiköhän viherkala ja coral ole ne liikkeet joista saattaa pongata L-plekoja ja hieman erikoisempia kirjoaffenoita.

Mutta kyllä coralissa ja viherkalassakin tulee käytyä. Myös Tampereen akvaario- ja lintuliikkeestä saattaapi löytyä ihan hyviä kasveja.

Mutta eiköhän viherkala ja coral ole ne liikkeet joista saattaa pongata L-plekoja ja hieman erikoisempia kirjoaffenoita.
Nimenomaan affenten takia suosin Viherkalaa, josta löytyy myös melkoinen valikoima itseäni kiinnostavia isompia lajeja. Viherkalassa on myös suuri määrä monneja, erityisesti monnisia. Kannatanee huomioida vielä kaupan harvinaisen hyvä kirjavalikoima. Coralista löytyy plekoja, ja vaihtelevassa määrin muutakin mielenkiintoista. Valitettavasti ahventen ohella toisen suosikkiryhmäni edustajia, ripsimonneja ei Tampereelta juuri löydy.
Suosittelen Viherkalaa ja Coralia.
Suosittelen Viherkalaa ja Coralia.
"It's an addiction and it can't be fixed"