jokin puuttuu?
Valvoja: Moderaattorit
jokin puuttuu?
Moi kaikki! Oon vimmatusti sisustellut tota mun nano akvaarioo jossa triopseja ja pari pientä kotiloo. Ongelma vaan on se, että siitä tuntuu puuttuvan "se jokin" mutten keksi mikä
olisko kokeneemmilla vinkkejä/ideoita tuon nanon sisustukseen?

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Re: jokin puuttuu?
No ei ainakaan puutu, oisko liikaa? Lue seuraava ohje kultaisesta leikkauksesta, niin saat eri näköisen ja siistin akvan! Pienessä nanossa hiukan vaikeampi toteuttaa, mutta samalla idealla...
http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php? ... eellisesti
http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php? ... eellisesti
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: jokin puuttuu?
Ajattelin jotain samaa kuin vallumaarit. Kokonaisuus on oikein sievä, mutta kaikki on aseteltu somasti riveihin ja on ehkä hiukan...hmmmm....tasapaksua ja hiukan keinotekoisen näköistä (mm kivien väri, muoto ja asento), mutta se voi johtua siitä, että pidän biotooppityyppisistä eli luonnollisesta, vähän villistä ja näennäisen vapaasta menosta. Itse kun olen suuri juurakoiden ystävä ja niitä on saatavilla todella kauniita, esim mooraa, niin vaihtaisin tuon pienen isompaan. Se voisi leikata (kultaisesti
) liian sievyyden halki.
Mutta oikein hyvä nanon alku sulla, onnittelut siitä! Kauniit ja terveet kasvit sekä mukava lehtimuotojen runsaus sitä kuitenkaan liioittelematta, kun vaan nyppäset ruskeat pois häirihtemästä. Miekka ja takaosan köynnöstävät voi alkaa ajan kanssa tunkeileviksi, mutta onneksi niiden tilalle löytyy pienempiä ja hidaskasvuisempiakin vaihtoehtoja jos nyppiminen alkaa nyppi...tympimään.

Mutta oikein hyvä nanon alku sulla, onnittelut siitä! Kauniit ja terveet kasvit sekä mukava lehtimuotojen runsaus sitä kuitenkaan liioittelematta, kun vaan nyppäset ruskeat pois häirihtemästä. Miekka ja takaosan köynnöstävät voi alkaa ajan kanssa tunkeileviksi, mutta onneksi niiden tilalle löytyy pienempiä ja hidaskasvuisempiakin vaihtoehtoja jos nyppiminen alkaa nyppi...tympimään.
Popularity of an idea can never imply validity. Truth is never democratic.-Clive Ei muita YV-viestejä kuin myynti- ja ostoilmoituksiin liittyvät, kiitos