Kaupan altaan pinnan pikkukasvi
Valvoja: Moderaattorit
Kaupan altaan pinnan pikkukasvi
Kävin tänään katselemassa kaloja ja... Kaupan altaassa oliveden pinnalla jotain ihme pikku kasvia. Sellasta noin 1cm kokoista jossa jokaisessa oli 3lehteä (noin). Kelluivat veden pinnalla. Mistä oli kyse? Kasvista vai jostain muusta?
Hammaskarppi tyttö
Haitallinen ja harmillinen siinä tapauksessa, jos ei halua ammentaa haavikaupalla kyseistä rehua roskiin omasta altaastaan.a0200303 kirjoitti:Eli ei mitenkään haitallinen/ harmillinen tuttavuus?
.
Riittävä pintavirtaus tekee pikkulimaskan pahoinvoivaksi ja katoaa sinne mistä tulikin
. Tämän neuvon luin täältä AW:sta ja hienosti on toiminut.
Meillä on ilmeisesti isolimaskaa(näin olen päätellyt tota koko mittaillessani).
Pintakierron lisääminen ei auta meillä yhtään, siinäpä pyörivät mukana
Olen viikkosiivouksen yhteydessä haavilla kauhonut ylimääräisiä roskiin, yhteen nurkkaan saavat rauhassa levitä(siinä on "rauhoitettu alue" missä vesi ei kierrä kovasti), nimittäin meidän Hunajarihmat tykkää rakennella vaahtopesäänsä sinne limaskan uumeniin
Mutta jos joku haluu sitä niin meillä riittää...
Osaisitteko neuvoa hyviä kasvisivuja, täytys tunnistaa tuo yksi luikertelija(kauppa myi nimellä punalehti...)
Pintakierron lisääminen ei auta meillä yhtään, siinäpä pyörivät mukana
Olen viikkosiivouksen yhteydessä haavilla kauhonut ylimääräisiä roskiin, yhteen nurkkaan saavat rauhassa levitä(siinä on "rauhoitettu alue" missä vesi ei kierrä kovasti), nimittäin meidän Hunajarihmat tykkää rakennella vaahtopesäänsä sinne limaskan uumeniin
Mutta jos joku haluu sitä niin meillä riittää...
Osaisitteko neuvoa hyviä kasvisivuja, täytys tunnistaa tuo yksi luikertelija(kauppa myi nimellä punalehti...)