Amerikkalaista kalakauppaa

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kirva
Starting Member
Starting Member

Amerikkalaista kalakauppaa

Viesti Kirjoittaja Kirva »

Osuinpa houkutteleville sivuille. Lintuja, kaloja, koiranpentuja, vaikka mitä. Paljonkohan on 7000 neliöjalkaa = liikkeen pinta-ala? Tässä mallia suomalaisille yrittäjille: live- webbikamera vaihtaa sijaintiaan päivittäin näin:

Maanantaisin kikliditankki
Tiistaisin pienten lintujen osasto, vaihdellen
Keskiviikkoisin pienet eläimet, kuten preeriakoirat
Torstaisin isot linnut
Perjantaisin koi-tankki (kommenttina: kalat näyttävät leijuvan ilmassa)
Viikonloppuisin yleisö koiranpentujen lumoissa
Öisin degukamerana

Vielä omistaja pyytää anteeksi sitä, että kamerat ovat kiinni liikkeen ollessa suljettuna, siis iltakahdeksan ja aamukymmenen välillä, voi voi! Huomioi myös onnellisten pennunostajien korkealaatuiset valokuvat omalla sivullaan. Tästä kannattaisi ottaa mallia :D

Linkki unohtui 8O http://www.petkingdom.org/webcamupdate.html

Yhdistetty kaksi peräkkäistä viestiä samalta kirjoittajalta 2 tunnin sisään. Omia viestejään voi muokata muokkaa-napin kautta.
--

Vastaan itse kysymykseeni: liikkeen pinta-ala on n. 650m2, ei sentään enempää.

Vielä löytyi mielenkiintoinen esimerkki hyvästä palvelusta:

Jos soitat viikonloppuna palvelunumeroon näyttää myyjä sinulle kiinnostuksen kohteittesi mukaan lemmikkieläintä webbiruudussa puhelunne aikana!

Pitääpä pistäytyä seuraavan Floridanreissun yhteydessä.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Re: Amerikkalaista kalakauppaa

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Kirva kirjoitti:Tässä mallia suomalaisille yrittäjille
Ei ainakaan siltä osin, että koiranpentuja aletaan myymään kaupoissa :cry:

Paitsi sellanen livekamera olis ihan kiva, mikä kuvais akvaariota ja lähettäis nettiin kuvaa kokoajan. Itse oon pähkäillyt, miten sen saisin fi(k)susti toimimaan, mutta ei taida onnistua ihan yksinkertaisesti. Yksi tietsikka olis ylimääräisenä, jonka vois viedä akvaarion viereen ja siihen päälle sitten webbikamera pystyyn. Sieltä tälle koneelle joku piuha ja tältä koneelta kuvaa nettiin. Menee liian hankalaksi mun pienille avoille, että täytyy jättää väliin... Varmaan jotain valmiita ohjelmiakin on, jonka komponentilla saisi kotisivuilleen välitetty kuvaa koko ajan (kait).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”