Kääpiörihmojen syöntitavat

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
siri
Starting Member
Starting Member

Kääpiörihmojen syöntitavat

Viesti Kirjoittaja siri »

Luin jostain että kääpiörihmakalat eivöt syö pohjasta. Nämä kyllä syövät.
Oikein tonkivat ruokahippusia innolla. Vai tarkoittaako se jotain erityistä pohjaan laitettavaa ruokaa mitä eivät syö?
Toinen kysymys, uusi kun näis hommissa olen, niin mihin katoaa yön aikana vaahtopesä? Aamulla alkaa taas aherrus ja illalla on kunnon pesä ja aamulla kadoksissa...?
Fiu
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fiu »

Meillä eivät syö kovin mielellään pohjalta Seran Viformo -tabletteja, jos vain tarjolla on muutakin syötävää. Kaippa se on niiden mielestä epämiellyttävää syödä jotain pohjapillereitä yhdessä monnien kanssa... :mrgreen:
Majqua
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majqua »

Onko huone jossa akvaario on kokonaan pimeänä yöllä? Mitäs jos jättäisit jonkun "yövalon" kaloille, esim. pöytälampun tai jalkalampun yöksi päälle akvaarion läheisyyteen, niin näet onko koiras sitten hoitanut kuplapesää tunnollisesti myös yön aikana.
siri
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja siri »

niin. Tajusin että vedenvaihdot sen kai aiheuttavat. Joudun vaihtamaan vettä nyt päivittäin nitriitin takia, niin se pesäkin kai huuhtoutuu pois.Mutta aina aherrus alkaa uudestaan... [;)]
teve
Starting Member
Starting Member

kääpiörihmojen syöntitavat

Viesti Kirjoittaja teve »

Kyllä minulla ainakin käyvät syömässä myös pohjasta myös ja kaikki ruoka tuntuu kelpaavan.
Joku sen syö minulla söi toinen naaraspuolin kääpiörihmakala on yksi uros ja kolme naarasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”