Mistä isoja kantoja halvalla?
Valvoja: Moderaattorit
Mistä isoja kantoja halvalla?
Niin no otsikko jo kertookin kaiken... Mitään tietoa kellään, mistä saisi isoja kantoja 2 metriseen akvaan mahd halvalla? Tai jos jollain sellaisa myydä, niin YV:tä
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
Re: Mistä isoja kantoja halvalla?
Mulla oli kaksmetrises altaas iso kanto, jonka ostin 80e jota en kyllä halpana pitänyt mutta oli pakko saada ku olin käynyt n.kymmenen liikettä läpi sinä(kin) päivänä. Malmilta Helsingistä löysin tosiaan 4petsistä. Siellä oli isoimmat kannot mitä sillä hetkellä löysin pk-seudulta. Siitä on tosin jo vuosi aikaa. Sen jälkeen keskikokoisia sekä pienempiä ostellut vaihtelevasti 15-50 euron välillä. Liikkeisiinhän tulee silloin tällöin kuormia mutta mitä sieltä löytyy on aina mysteeri... Katoin netistäkin viime vuonna niitä isoja ja olisi ollut edullisempia mm. Saksan nettikaupois mut postimaksut taasen olis hintaa nostanut ja ovatko sitten aen kuvan mukaisia täysin kun tilaa.... Eli en nyt suoraa vastausta oikein osannut sulle antaa kuin että kiertele ja kiertele ja tee hintavertailuja ja vaikka tingi jos löytyy mieleisiä 

Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Mies
Mikä teidän mielestänne on iso kanto? Minä olen koettanut tarjota lahjaksi omasta mielestäni isoa kantoa, koetin myös myydä sitä kymmenellä sentillä (http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=10&t=217599). Kyselijöitä on ollut, mutta kukaan ei ole ilmestynyt noutamaan. Joten ehkä näillä ei niin kauhean kovaa kysyntää ole.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
Kyllä mä sanoisin että iso kanto mun silmään on sellanen n.50-60 cm suuntinensa ja yli tän mitan... Jotenkin voipi kyllä olla että koko on myös katsojan silmässä kun sitä katsoo sen akvaarion kokoon nähden mihin sitä on hommaamassa 

Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.