Fluval 6 series
Valvoja: Moderaattorit
Fluval 6 series
Kellään minkäänlaisia kokemuksia kyseisistä suodattimista? Vissiin ovat aikalailla samaa luokkaa kuin edellisen sukupolven 5-sarjan mallit muutamaa parannusta lukuun ottamatta. Ei olis zooplussassa paha hinta tällä hetkellä, kun aattelin ostaa vanhan ulkopöntön tilalle uuden.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Nainen
Re: Fluval 6 series
Tilasin itse juuri sen 406. Oli niin halpa verrattuna eheimiin että oli pakko. Kumma juttu ettei tunnu oikeen kellään olevan kokemuksia kuin eheimistä.
Kai se hiljasuuskin sitten on parempi kun haukut. Parin viikon sisällä voin kertoa alustavat mielipiteet mikäli tuo sietää saapua kohtapuoliin.

Kai se hiljasuuskin sitten on parempi kun haukut. Parin viikon sisällä voin kertoa alustavat mielipiteet mikäli tuo sietää saapua kohtapuoliin.
Nano Riutta <3
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAY
Kasaaminen niin helppoa että onnistuu keneltä vaan. En edes jaksanut lukea ohjetta kunnolla loppuun.
Jonkin aikaa sai pumpata että tuli vettä täyteen, mutta kunhan tajusin toimintaperiaatteen oli todella helppoa.
Todella todella hiljainen.
Jonkin aikaa sai pumpata että tuli vettä täyteen, mutta kunhan tajusin toimintaperiaatteen oli todella helppoa.
Todella todella hiljainen.
Nano Riutta <3
miten puhdistus tapahtuu?
-
- Senior Member
Mulla tuhisee kaapissa 306. Ja hiljainen tuhina sillä onkin! Tähän asti mulla on ollut ainoastaan Eheimin ulkosuodattimia, joten tämän ostin ihan kokeilun halusta noin 1kk sitten. Kokeilu on osoittautunut varsin onnistuneeksi, ainakin tähän mennessä olen tuosta suodattimesta kovin tykännyt. Hiljaisuus on ensimmäinen plussa, toinen plussa tulee muotoilusta --> helppo sijoittaa kaappiin.
Huonona puolena olen kokenut imuputken päässä olevan pallon, jonka käyttöfunktiota olen tässä pohdiskellut. Helpottaa käynnistämistä estämällä veden virtaamisen takaisin altaaseen? Pallon ympärille jumiin jäävät jaavansaniaisen juurenkappaleet (kasvisto pääosin jaavansaniaista) hidastavat ja pahimmillaan jopa estävät veden virtauksen. Putket ovat kuitenkin läpinäkyvät, jolloin uhkaava tukkeutuminen on helppo huomata.
Puhdistuksesta ei vielä ole kokemusta, sitä innolla siis odotellen.
Huonona puolena olen kokenut imuputken päässä olevan pallon, jonka käyttöfunktiota olen tässä pohdiskellut. Helpottaa käynnistämistä estämällä veden virtaamisen takaisin altaaseen? Pallon ympärille jumiin jäävät jaavansaniaisen juurenkappaleet (kasvisto pääosin jaavansaniaista) hidastavat ja pahimmillaan jopa estävät veden virtauksen. Putket ovat kuitenkin läpinäkyvät, jolloin uhkaava tukkeutuminen on helppo huomata.
Puhdistuksesta ei vielä ole kokemusta, sitä innolla siis odotellen.
seura-akvaariot 350l + 112l. Akvaarioharrastuksessa mukana myös kissarouva ja labradorilapsi.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
onko lisää kokemuksia 6-sarjasta? näköjään edelliset kommentit on vuosien takaa.. luulis nyt löytyvän oikeita käyttökokemuksia?
noita kun löytyy todella paljon kehuja ulkolaisita sivuilta, muttei oikein suomalaisista sivuilta juuri mitään.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
noita kun löytyy todella paljon kehuja ulkolaisita sivuilta, muttei oikein suomalaisista sivuilta juuri mitään.