Mitä neonsateenkaarille kaveriksi?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
m1lar1
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Mitä neonsateenkaarille kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja m1lar1 »

Hei!

Minulla on 180l akvaario (pohja 100*40), akvaario on juwelin ja siinä on siis juwelin oma suodatin, lisäsuodattimena eheim (en muista tarkemmin), joka on siis tarkoitettu pienempään tankkiin, mutta toimii lisäsuodattimena. Kalastona tällä hetkellä on 6 neonsateenkaarikalaa, mustamolleja, 5 kuparimonnista + iso määrä kuparipoikasia, jotka tulevat parven jatkoksi kunhan hieman kasvavat. Kasveja akvaariossa on melko paljon ja suurin osa ovat nopeakasvuisia, pohjalla on hieno hiekka.

Olen nyt olen miettinyt mustamolleista luopumista ja neoneiden lisäämistä. Mitä neoneiden kaveriksi? Ja pohjakalastosta, sinne haluaisin jotakin, toinen pleko olisi mukava, kunhan ei tarvisi hurjan korkeaa lämpötilaa. Mahtuisiko pohjalle vielä toinen monnisparvi tai esim piikkisilmiä? Ehkä ennemmin monnisia, mutta tosiaan sopiiko?

-m
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”