Kannattaa tarkistaa Akvaariomaailman laskun summa. Koska ainakin minulle tuli kestotilaajana lasku joka oli 32€, vaikka lehdessä hinnaksi mainostetaan 29.80€.
Maksoin laskun ajallaan ja kun huomasin virheen viime viikolla, soitin Karprint:iin jossa luvattiin maksaa ylimääräinen pari euroa takaisin.
Pistää vain mietityttämään onko muitakin laskutettu liikaa?
Akvaariomaailman tilaushinta
Valvoja: Moderaattorit
Meillä laskun summa kestotilaajana oli 30.95euroa. Onkos siis kovinkin yleistä että homma takkuaa siellä päässä? Esim.lehtien ilmestymis ajankohta ja nyt tämä. Onko kellään tietoa, Liisa?
Toisaalta pitäisi pitää suu kiltisti supussa, koska kyllähän tämä lehti on silti edelleen aino suomenkielinen akvaariolehti.
Itse en vielä soittanut (ehken edes soita) ja tänään ei sitten enään edes ehdikkään..
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
Toisaalta pitäisi pitää suu kiltisti supussa, koska kyllähän tämä lehti on silti edelleen aino suomenkielinen akvaariolehti.
Itse en vielä soittanut (ehken edes soita) ja tänään ei sitten enään edes ehdikkään..
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
Tämäpä mielenkiintoinen tapaus.
Itse maksoin juuri eilen kestotilaukseni, 28.80€.
Lehden tilasin kestona Lehtiapajasta.
www.lehtiapaja.fi - sieltä löytyy tilaushinnat sekä mm. tieto siitä, että tämän vuoden toinen lehti ilmestyy 22.03 !!
Itse maksoin juuri eilen kestotilaukseni, 28.80€.
Lehden tilasin kestona Lehtiapajasta.
www.lehtiapaja.fi - sieltä löytyy tilaushinnat sekä mm. tieto siitä, että tämän vuoden toinen lehti ilmestyy 22.03 !!
Johan on kumma...sais joka paikassa olla sama tarjous. Karprintin sivuilta sitä yritin muutamaan otteeseen tilata, tuloksetta. Sen hintaa en muista, mutta uusimman Akvaariomaailman tilauskupongissa oli tuo 30,95 euroa. Nyt sitten tilasin tuosta Suomen Lehtiapajan kautta. Saas nähdä kuinka monta lehteä tulee, jos se tilaus onki menny karprintin kautta läpi vaikkei mennykään sivujen mukaan.
-Chyental-
Hukkailun ja unohtelemisen mestari
-Chyental-
Hukkailun ja unohtelemisen mestari