Kuparimonnispoikueen kasvatus-projekti

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
007
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Mies

Kuparimonnispoikueen kasvatus-projekti

Viesti Kirjoittaja 007 »

Kuva
Huomasin taas tänään, että monnisten kutupalleroita on ilmestyny akvaarion laseihin ja kasvien lehdille, joten päätimpä ottaa ne talteen 20 litraseen poikas/karanteeni/lääkintäaltaaseen:) Olen jo kerran (viime syksynä) kasvattanu "mini"-kuparipoikueen johon kuului 4 kpl poikasta, käytyään vierailemassa kaverini tankissa ja tultuaan takaisin ne uiskentelevat nyt tuolla pää-tankissani vanhojen kuparimonnisteni kanssa ja voivat hyvin:) Niinpä vanhoja muistellessani sain innostuksen kasvattaa uuden (toiveissa vähän isomman kuin edellis kerralla) poikueen. Mikä olisi hyvä poikasruoka noille, kun ne ovat kuoriutuneet? Edellisen "mini"-poikueen kasvatin pelkällä normi JBL:n kuivaruualla ja sen huomasi, ne kasvoivat aika hitaasti, eli mikä olisi parhainta ravintoa noille, että kasvaisivat hyvin?

Neuvoja ja kommentteja saa antaa vapaasti ravinnosta ja muusta, kiitokset jo etukäteen! 8-)
Akvat: 350l, 50l + erilaiset karvatassut:)
Blogini
Kirppuliini
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Kuparimonnispoikueen kasvatus-projekti

Viesti Kirjoittaja Kirppuliini »

Mä olen omat helmimonnisvauvat kasvattanut JBL:n Nobil Fluidilla ensimmäiset viikot ja Tetran Discusilla sitten sen jälkeen, tai no mulla on koko ajan ollut eri-ikäisiä, joten on syöty sekaisinkin, tosin nyt viimeisimmät olivat pelkällä Discusilla, ja hyvin ovat kyllä kasvaneet.
140l seuris, 30l nano, 17,5l nano, 2 koiraa, 2 kissaa, 1 hevonen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”